- OpenWRT topic
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1777 üzenetére
A favorit ha nehezen indul először mindig a gyújtás elosztó fedelet kell megnézni.
Próbáld ki legközelebb amikor mennél valahova és hidegen indítanád, hogy mielőtt bármit is csinálsz vedd le a gyújtás elosztó fedelet törölgesd ki egy lakásból kivitt száraz ronggyal ami jól szívja a nedvességet.
Ha ezek után beülsz indítasz és pöcög röfög akkor csere.
Ha ez nem oldotta meg a gondodat akkor jöhet a további probléma feltárás de hidd el ez lesz a gond.
Illetve a gyújtó gyertyákat is érdemes átnézni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1777 üzenetére
Egy szakmai oldal bejegyzése
Hibalehetőségek:
- a szabadban álló autók hátsó ajtaja egy idő után csak erős recsegő hanghatással nyílik, aminek az ajtónyitás határoló berozsdásodása az oka
- az üzemanyag tartalék lámpa kapcsolójának meghibásodása
- műanyag fogaskerék törése a km-órában (nem megy a km számláló)
- VW elõtti szériáknál az ajtónyitó és ülésállító rudazatok műanyag gömbfejének repedése, törése
- csomagtérajtók elektromos érintkezőinek hibája
- elsõ futómű gumi alkatrészek gyakori ápolásra, cserére szorulnak
- a gyújtóelektronika beázása, párás reggelen, motortér mosatás után
- ablaktörlő szakaszos üzemmódot vezérlő elektronika hibája
- a km-óra műanyag fogaskerekének töréseEnnyi.
A téged érintő rész aláhúzva[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1784 üzenetére
Az egyetlen megoldás szerintem, ha fogod a fedelet leveszed fény felé tartod megnézed van-e rajta valami hajszálrepedés.
Vagy ami még jobb kicseréled a francba 790.- és nem lesz vele bajod.
Legközelebb próbáld ki AC pumpálás nélkül és kiderül az AC-d jó-e vagy sem.
Mert amit nyomkodtál az az AC pumpa töltő karja.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1870 üzenetére
Hát ez elég összetett hiba is lehet meg a világ legegyszerűbb dolga is.
Műszerfalon valami visszajelzés?
Első körben arra gyanakodnék, hogy nem tölt a generátor.
Multiméter elő, bikakábelről beindít és alapjáraton illetve fordulaton meg kell mérni mit mutat a generátor.
Ha van töltésed akkor meg kell nézni hogy el is jut e a létfontosságú elektromos berendezésekig, mivel szál szakadás is lehet. (vagy lecsúszott kábel saru)
A gyertyáknak semmi köze a műszerfal és egyéb elektromos berendezések áramellátásához.
A nagyobb füst és pukkanás az utó gyújtás miatt volt amit az elfogyó delej okozott.
Későn kapta a szikrát a benzin.
Minden féle képpen generátor feszszabályzó környékén kell a hibát keresni.
Sok sikert.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest