Új hozzászólás Aktív témák

  • nji

    aktív tag

    válasz Samott #504 üzenetére

    rendeltem egy telefont és az ígéret egyelőre ez (bemásolom)
    ha meg a valóság más, akkor fogyasztóvédelem , fizetési meghagyás és egyebek

    "Az Apple termékeknél a második év az már csak forgalmazói garancia. Ezt már csak rajtunk keresztül tudja érvényesíteni. A második évben is márkaszervizben történik a javíttatása a készülékeknek, csak ezt már mi tudjuk szerződéses keretek között érvényesíteni. A 24 hónapos garancia árában benne van egy garancia plusz szolgáltatás ami arról szól, hogy:
    Minden 2 év teljes körű garanciával vásárolt készülék tartalmazza ezt a szolgáltatást.

    Ha a készüléke a garanciális időszak alatt (kettő éven belül) meghibásodna, mi ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 15 munkanapon belül megjavítjuk és utána vissza is szállítjuk Önnek.

    Önnek csak be kell csomagolni a készüléket, a többiről Mi gondoskodunk!

    Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?

    Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
    (A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról, csomagolásról Önnek kell gondoskodnia)

    Lehetőség szerint 10 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt.

    A javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket biztosíthatunk Önnek. (korlátozott számban állnak rendelkezésre)

    A készülék csomagolásába a következő dokumentumokat szükséges elhelyezni:
    - Érvényes garancia jegy (jótállási időn belül)
    - A hiba leírása (milyen hibát/hibákat tapasztal készülékén)"

Új hozzászólás Aktív témák