Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz olbaidhun #22 üzenetére

    Csak a sulikban nincsen c2d...
    Amúgy az informatika tananyag kb. az office (egy részének) tanítása, emelt szinten ez bővül néhány sor programkód írásával.
    Erre van középiskolában 72 óra, úgy, hogy elmélet is van hozzá.
    A szomorú az, hogy hogyan kap valaki kedvet mérnöknek, kutatónak menni, ha nincs hozzá meg az oktatási infrastruktúra.
    Ahogy a mindennapos testnevelés órákhoz csak a tanár, eszközök és a terem hiányzik csak...

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz Khan13 #37 üzenetére

    Gondolom nagyon nem vagy képben.
    Gyakorlat: szövegszerk-word, táblázat-excel, adatbázis-access, bemutató-ppoint.
    A weblapszerkesztésre:
    Microsoft Office SharePoint Designer 2007
    Grafika: paint.
    Programozásnál az a feladat, hogy szöveges fájlt kezeljen, és a 6-5 soros programozási tételek használtával megoldható részeket tudjon valaki írni.

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz Khan13 #50 üzenetére

    Akkor pont 10 év tapasztattal és 2 diplomával van kevesebb felvágnivalód, mint nekem.
    Még mindig nem értem, hogy mi a gondod a tájékozatlanságon kívül?!
    Kérlek, mondd el mivel bővebb a tananyag az érettségi követelményeknél (80% gyak, 20% elmélet)?

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz Khan13 #97 üzenetére

    Nem veled akartam vitatkozni.
    Ez a topic is a felszínt karcolgatja csak.
    A hozzászólásom lényege az volt, hogy (elég) jó lenne olyan géppark, ami képes az office család programjainak futtatására-az kb. a emelt szinten használt programozási környezetet is elviszi.
    Ez lenne a minimum.
    Aki (komolyabb) informatikával szeretne foglalkozni, nem csak a digitális írástudást szeretné elsajátítani, ahhoz pedig innovatív (hardver és szoftver) eszközökkel is jó lenne találkozniuk. Pl. robotokkal (lego/arduino/festo), 3d nyomtatókkal. Rögtön lenne pár mérnökpalánta, aki tud programozni és/vagy 3d-ben tervezni...
    Csak ezeket az új dolgokat meg is kellene tanulni használni, hogy a tanár taníthassa.
    Könnyű dolog, mert olyan jó a fizetés, hogy bármit meg lehet venni belőle kipróbálni és olyan sok ideje van, hogy bármennyi netes turkálásra van lehetőség.
    "Vicces" dolog a géppark mellett az infrastruktúra szoftveres része is, ami gyakorlatilag a microsoft termékre van szabva ám a tisztaszoftveres megállapodást évente újítják meg (más alternatíva választása esetén is több év lenne a kivezetés-amíg kikopnak a microsofton tanított diákok).
    Az internet hozzáférés sebessége a tavalyi fejlesztéseknek köszönhetően drasztikusan megnőtt, hiszen eddig bevált 4 mbps helyett már 25 mbps-sel lehet kapcsolódni az információs szupersztrádához.

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák