Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaberiellb

    senior tag

    Sziasztok! 3 napja vagyok defy tulaj nagynehezen sikerült beszerezni! Elképesztöen jol sikerült, spicarol valtottam, sztem nemkell reszletesen leirnom eg es fold a kulombseg! Miutan egy egesz napot rohangaltam es sehol se volt keszleten, eleg ideges lettem, nem hittem el, hogy ilyen van! T-nel asszem 97-ert lattam, es a vodas 70-nel nemtudtam volna tobbet fizetni! Be is mentem vofahoz, nem is egyhez az ossxes szegedi vodat bejartam, termeszetesen eredmenytelenul, kb ugy neztek ram, mintha kocsit akarnek venni egy telefonboltba! Elorendelest tudtak adni, mire en mondtam oke, kerdezem mikorra jon meg? Csajszikam adzongya 1het kb, mondom jo! Elkexdte a csaj csinalni, mar orultem is, erre meg: jsj uristen nemtudom megrendelni, na b@zdmeg! Mindenhol ez volt! Sxanalmas! Haza is mentem, elkezdtem bongeszi, felhivtam jopar helyet, semmilyen eredmennyel, vagy ha volt is ilyan felaras volt mint allat, 100,109,128, e , vagy mar nemus volt, ritka mint a feher hollo efektus! Vegul ax xxl gsm- sikerult megrendelni, iszonyatkorrektek, d.u.5-kor rendeltem meg , masnap reggel fel 8-ra mar kopogtatott a srac a defyvel! Jah es nem pesti vokhanem szegedi! Az egesz 85 volt szallitassal,minden tartozekkal, 1-ev moto garival! Szerintem megerte amugy t-s vok s vodafo meg simlockkolni fogja az uj defyket majd egyszer! Sztem teljesen megerte iszonyat jo telefon! Eddig semmi hiba, ha lesz barmi azt megoszto, bar remelem nemlesz! :)

    Eurocom Sky X4c(P751TM1-G)

Új hozzászólás Aktív témák