Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jacis

    nagyúr

    válasz Luck Dragon #18 üzenetére

    Igen tapasztalatból. Cégesnek kaptam egy androidos darabot ami kétkártyás volt és egy hétig kinlódtam vele majd egyszer se kép se hang. Majd ezt követte a hibabejelentés. Kb 1 órán keresztül próbáltuk őket elérni majd nagynehezen sikerült beszélni az ügyintézővel aki mondott okosakat majd töbszöri kérésre sikerült vele elfogadtatni hogy vissza akarjuk küldeni.
    Visszaküldtük. Kaptunk egy levelet hogy a telefon javíthatatlan. Ezután felhívtuk őket hogy kellene akkor vissza a vételár, de ők kötötték az ebet a karóhoz hogy csak csere megoldható. Kolleganőm aki az ügyet intézte szerencsére nem ostoba így a fogyasztóvédelmet is megemlítette és lám viaszakerült a pénz.
    Sajnos velem együtt egy másik kollega is kapott egyilyen telót ami jobban bírta mert az két hét után patkolt el.

    iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4

Új hozzászólás Aktív témák