Új hozzászólás Aktív témák

  • mekker

    őstag

    válasz nonsen5e #28 üzenetére

    Szerintem az MMO-k sok szempont miatt ilyen kukák. Egyrészt el kell futnia minden vason ~5 évre visszamenőleg (bár ez nem mindig sikerül). Aztán van egy csomó stúdió, aki saját motorral dolgozik, vagy licenszeli istentudja, és akkor azt polírozgatják évekig. Perfect Worldnél szerintem évente kiadnak 1,5 játékot ugyanazzal a technológiával hogy behozza az árát a fejlesztés.
    Plusz amíg ideér mondjuk Koreából (vagy akár NA-ból), és sikerül üzemeltetőt találni, egy szervert bepöccenteni meg patchelni, addigra már jó esetben is 1-2 év csúszásban vannak.

    Most azért jobb a helyzet, hogy mindenki rendes Unreal / Cry Engine-t rak a játékok alá, bár most sem tökéletes a helyzet (illetve a szerver-oldali dolgok is hagynak némi kívánnivalót maguk után).

    Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

Új hozzászólás Aktív témák