Új hozzászólás Aktív témák
-
#93794560
törölt tag
válasz Dark Archon #681 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy rosszul van optimalizálva a game, hanem arról, hogy az engine többször is kiszámoltat olyan objektumokat, amiket egyszer is elég lenne, valamint a felhasználó által nem látható, takarásban lévő dolgokat is kiszámolja. Ez itt a baj. Mert a játék grafikailag ezek nélkül is ugyanígy nézne ki, de nagyságrendekkel gyorsabban futna. Ez itt a probléma.
-
mpioca
tag
válasz Dark Archon #681 üzenetére
Te melyik cikket olvastad? Abszolút nem etikus ilyet tennie egy cégnek, azok után, ahogyan eteti a rajonóit. "imádunk titeket és mindent megteszünk, hogy a legjobb terméket kapjátok...". Aztán megjelenés első napján megveszi több százezer rajongó, akik végeredményben jól meg lettek szopatva egy hulladékkal.
[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
válasz Dark Archon #681 üzenetére
A cikkben, csak ténymegállapítás van...#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
echterion
nagyúr
válasz Dark Archon #681 üzenetére
Ez mekkora már Hozzászólni egy cikkhez a cikk elolvasása nélkül. A végén még cikket sem kell írni, elég lesz a címét leírni A lényeg, hogy gyűljenek a hsz-ek, meg legyen nyoma annak, hogy itt vagyunk ezen a sártekén.
[ Szerkesztve ]
**********
-
BiP
nagyúr
válasz Dark Archon #695 üzenetére
Engedtessék meg nekem, hogy ha már így vélekedsz a cikkről, a szerzőről és a ph-ról, akkor felhasználjam a szavaid az én véleményemhez (no offense) :
Jaj, ugyan már... egy (számomra) noname ph fórumozó kitalálja, hogy mégsincs túltesszelállva? Erre egyből köpködi, még véletlenül sem hisz a forrásban. Arra is kiváncsi, honnan szedtek térhálós képeket a forráskód nélkül. Gondolom értenek hozzá. Nem hiszi el, hogy ha a padka duplán is van számolva, biztos, hogy szándékosan, a vásárlók szivatására van kitalálva, véletlenül sem lehet bug. Ekkora bug nagy blama lenne ezen a szinten. Összeesküvés elmélet rulZ, mi?
Abban igazat adok neked, hogy nem szabad mindent egyből elhinni, amit az ember elé raknak. De emellett szerintem mind a francia oldal, mind Abu elfogadható, hihető forrás.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Dark Archon #702 üzenetére
Így van. Máshonnan még nem érkezett megerősítés, hogy így van-e, tehát nem mondhatjuk 100%-osan biztosra (én azért elhiszem nekik, hogy nem ők találták ki), de ebben a helyzetben merő kitalációnak kiáltani is badarság lenne.
Félek, hogy az lesz majd, mint a Mafia 2 esetében (csomó Physx-et a proci számolt, csomó effekt pazarló volt), hogy konstatálják, majd szépen elsikkad a dolog, és nem kerül javításra.
[ Szerkesztve ]
-
XoZ
aktív tag
válasz Dark Archon #695 üzenetére
A francia cikk szerint a GPU PerfStudio nevű programot használták az elemzéshez, ez tud wireframe megjelenítést.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #695 üzenetére
Tudod kicsoda Damien Triolet? Egy köztiszteletben álló programozó, aki a saját hardweres oldalának szerkesztgetése mellett egyetemi tanár is. Ennyit a noname francia forrásról.
Minek forráskód a térhálós képhez? Rá kell ereszteni a GPU PerfStudio, vagy a Parrallel Nsight programot, és látod, hogyan működik a motor. Ezeket a monitorozó programokat azért írják, hogy a fejlesztő lássa hol tud sebességet nyerni.
Nem véletlenül van utasítva arra a motor, hogy duplán rajzoljon. Ezt kódba kell írni, mert különben az API ezt nem csinálja meg. Miért is tenné? Egyszer ki van már rajzolva, minek még egyszer.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
balikabo
tag
válasz Dark Archon #801 üzenetére
OMG te idiota pont ez a lényeg ne égess már ki... uristen lehidalok néha....pont azért raktam be h meglehet nézni a grafikát és a gépigényt......
[ Szerkesztve ]
-
lizRRR
őstag
válasz Dark Archon #803 üzenetére
" az Ati/AMD páros most lazán veri az Intel/Nvidia párost. "
Jól van látom még másnapos vagy
Az én kedvencem ugyanis a hagymásbab... :)
-
persil
nagyúr
válasz Dark Archon #681 üzenetére
"Ez mekkora már "
Inkább az a vicc, hogy fel sem fogtad miről szól a cikk, nem érted a problémát és feleslegesen fröcsögsz.
"...csak kritizálni, kritizálni, kritizálni..."
Igen, jelenleg pont ez jellemző rád.
Leülhetsz, egyes.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Mozsa
tag
válasz Dark Archon #853 üzenetére
Igazad van, majd ha kiderül (márpedig egyszer ki fog), csámcsogunk azon hogy az amd megvásárolja a médiát.
-
Pekkk
aktív tag
válasz Dark Archon #853 üzenetére
Nagyon unom az ilyen ATI, NV, AMD, Intel fanos köpködéseket...
Nem tudom mit szólnátok hozza, ha hirtelen eltűnne valamelyik proci vagy vga gyártó a piacról... Na akkor sírna az összes fan...
Egyébként meg az összes teszt gondolom pártatlan, legyen is bármelyik gyártóról szó.
Olvasva a hozzászólásokat jó sok trollt szült ez a cikk.
Lehet az én hozzászólásim is annak látszik, csak nem bírtam megállni, hogy írjak.
Vicc az egész mit össze tudtok itt veszekedni. Nekem jó szórakozás olvasgatni, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül. -
DRB
senior tag
válasz Dark Archon #853 üzenetére
"Supports DX11, DX10.1, DX10 and OpenGL 3.0 applications"
[link] -
jockas
senior tag
válasz Dark Archon #853 üzenetére
"éljenek az AMD/ATi fanok, szívjanak a driverekkel, instabilitással, inkompatibilitással és a hotfixekkel, a lényeg, hogy kordában tartsák az nVidia árait! Köszönjük!"
Miután az nv egyre távolabb kerül a PC-s piactól, de főleg a PC-s játékpiactól ezért inkább köszönd meg az nv-nek, hogy még nem vonultak ki teljesen és ezzel kordában tartják a Radeon kártyák árait! Ugyanis jelenleg az AMD/ATI adja a legjobb termékeket a piacnak, nem beszélve arról, hogy ők nem is kódoltatnak bele egy játékba sem mesterséges gépigény növelést!
Éljenek az nv-fanok driver miatti füstölő GF kártyákkal! Az ATI-sok meg megvannak már legalább 10 éve a driverekkel komolyabb gond nélkül. Nekem pl. nem is volt olyan telepítésem, ami után elszállt volna a gép vagy a win! Pedig már 10 éve vannak Radeon kártyáim!Azért jókat nevetek az ilyen fanatikus nv-rajongókon! Vajon mennyi agymosást kaphattak az elmúlt pár évben?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #935 üzenetére
Elolvastad a hszt, amire válaszoltál?
Miért kell kérdőjel, ha bizonyítva van? Nem, hiszem, hogy a Crytek valaha is beismeri, hogy pár nokiás doboz ennyit érhet. Amit el tudok képzelni, az az, hogy lesz egy javítás, de ahhoz mindenképpen nagyobb visszhangot kell, hogy kapjon a francia cikk. Másképp túl kevés emberhez jut el az információ, és a többiek nem fogják tudni. Következésképpen minden maradhat így.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #937 üzenetére
Ez komoly? Programozást még nem hallottam elektronikai hasonlattal leírva. Szerény véleményem szerint hihetetlenül kicsi az esélye, hogy másodjára, és harmadjára másképp fut majd le a kód. Ha kiderül, akkor a Crysis 2 önmagának változtatja a forráskódját, így mérésre alkalmatlan lesz. A Google-től vártam először az első mesterséges intelligenciát, de a Crytek is tehetséges bagázs.
Kurva sok pénzbe kerülhet majd. Egyelőre két oldal hozta le. Mi és a Hardware.fr. A Hardware.fr-t szerintem nem tudják majd megkenni, és minket sem. De nem is szükséges, ugyanis egyelőre egyetlen játékokkal foglalkozó fórumba nem linkelték a Hardware.fr cikket. A többség boldogan él tovább tudatlanságban, és vagy vesz egy új VGA-t, vagy besokall, és vesz egy konzolt.
A nagyobb szakmai (Beyond3D, SemiAccurate) fórumokon beszélnek Damien cikkéről. Egyelőre eléggé hátrányos tényező, hogy nincs angol fordítás. Szerintem az NV nem gondolkodik lefizetésben. Ez az egész maximum a Cryteknek rossz. Az NV majd rájuk mutat, hogy ők akarták/csinálták. A megjelenésekor meglehetősen lassú Stalker: Clear Sky-jal már egyszer megtették, megteszik újra. Persze gyanítható, hogy ezzel a Crytek bizalmát elvesztik.
A GSC például az AMD partnerprogramjába menekült, hogy rakják rendbe a Stalker: Clear Sky motorját. A 1.5.07-es patchel kb. 40-60%-ot gyorsult a játék. Én is csak ezután a patch után tudtam elkezdeni játszani, mert ezelőtt csak a szopás volt. A 9600GT és a HD 3850 sem volt elég. A patchnek hála mindkettőt futott a játék, nem maxon, de számottevő volt a változás. A HD 3850 CF pedig vitte majdnem maxon, a D10.1 támogatás ezen sokat segített. [link] - erre egy interjúban reflektáltak is. Az eredeti játék bugos, és lassú volt, így a Bit-tech leértékelte, de négy patch után eltűntek a bugok. Szám szerint a negyedik patchnél váltott a GSC partnerprogramot. A hatodik patch mellett már óriási volt a változást. Sokáig készült, de az eredmény tekintetében megérte.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Def26
félisten
válasz Dark Archon #937 üzenetére
Én ezt úgy ismerem, hogy: "egy sör nem sör, két sör fél sör, 4 sör egy sör, na de egy sör nem sör..."
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #940 üzenetére
Te is megnézheted, ugyanazt mint Damien. Ugyanazt fogod látni. Ja, csak te nem tanítasz 3D-s grafikát egy egyetemen, így nem biztos, hogy komolyan vennének.
Rég rossz, ha egy program futtatását befolyásolni tudja a chip. Ez azt jelenti, hogy a hardvered konkrétan rossz. A legtöbb esetben ilyenkor jönnek a lila-kék csíkok, és a fekete képernyő.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #1003 üzenetére
A Crysis 1 teljesen más játék volt. A Crysis 2 egy COD/Halo klón vegyítés. Manapság ezeket szokás másolni, mert a sok túlfizetett producer azt hiszi, hogy a COD-ot a játékmenete adja el.
Miért rajzolna egy monitorozó program olyan dolgot meg, ami nincs benne a játékban? Ez nem dolga egy elemzőszoftvernek sem. Pont az a dolga, hogy kiderítse, mely részek nem szükségesek a jelenetben, és a fejlesztő azokat el tudja tüntetni. Az eredmény, ugyanaz a kép, gyorsabb feldolgozással. Erre való a PerfStudio, plusz a programmal a fejlesztő fel tudja térképezni, hogy hol vannak az úgynevezett performance bottleneck-ek. Ezek keresése szintén fontos, mert javításukkal sok sebességet lehet nyerni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs