- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
assemble
addikt
a Mac OS X operációs rendszer alatt sokkal hatékonyabban kezelhető a videomemória.
Valami forras/info errol? Valahogy ketelkedes benne, a mac mindig is ultraszar volt jatekokra, a linux pedig egesz jol teljesit, a windows-t is megveri sok esetben a valve szerint.
-
assemble
addikt
Megkerestem az eredeti cikket amirol beszeltem
After this work, Left 4 Dead 2 is running at 315 FPS on Linux. That the Linux version runs faster than the Windows version (270.6) seems a little counter-intuitive, given the greater amount of time we have spent on the Windows version. However, it does speak to the underlying efficiency of the kernel and OpenGL. Interestingly, in the process of working with hardware vendors we also sped up the OpenGL implementation on Windows. Left 4 Dead 2 is now running at 303.4 FPS with that configuration.
Faster Zombies! -
assemble
addikt
válasz #85552128 #26 üzenetére
DX9.0c-bol is ha jol remlik, nem egy frissites jelent meg 2004 ota, sokszor egymas utan alig honapokra egymastol, szoval azert nem ilyen egyszeru ez. Plusz ezzel problemad van, de azzal nem, hogy a civilization-t eredetileg windows-ra irtak es dx-re optimalizaltak, amit aztan egy kulso ceg csinalta meg ebbol a portot linux/opengl-re. Hat, szoval azert ez sem teljesen mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Fallout 4
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...