Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz assemble #25 üzenetére

    A Left 4 Dead 2 Windowsos portja a 2004-es DirectX 9.0c-s API-t használja, a Linuxoshoz meg minimum OpenGL 3.0-t kérnek ami 4 évvel később 2008-ban jelent meg. Szóval ha már hasonlítani akarnak valamit, akkor nem úgy kell hogy valamiből jóval újabbat, a másikból meg jóval régebbit veszünk elő... Egy DirectX 11.x vs OpenGL 4.x érdekesebb lenne.
    Egyébként nemrég a Valve panaszkodott, hogy mekkora problémák vannak az OpenGL-el, az meg, hogy a Civ. Beyond Earth és a Metro játékok is jóval alacsonyabb részletességgel futnak Linuxon mindent bizonyít csak nem az OpenGL és a Linux játékra alkalmasságát. A Valve is msot az OpenGL-Next-re vár mint az aktuális messiásra ami majd ismét "földbe döngöli" a DirectX-et.
    Lehet szidni a DirectX-et, de valahogy pár hónap után mindig arra lyukadunk ki, hogy mégsem olyan rossz az...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák