Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz #06658560 #67 üzenetére

    Mivel mindkettő csupán független segédberendezés ahogy a kormányszervó is az és nincs közvetlen befolyással az autó irányíthatóságára és eleve ezek mind úgy lettek megtervezve, hogy esetleges meghibásodás esetén is irányítható és tovább vezethető marad az autó így sajnos de igaz.
    Toyota gázpedál botrányban meghalt illető részemről megkapja a posztumusz Darwin díjat.
    Édes tudatlanság mi? Taníts még mester, akarom mondani királyfi...

    vzozo "Biztos jó is az, amikor autópályatempónál random blokkol az egyik kerék, és úgy is marad, ugye?"

    Ha ez elő is fordul az a fékrendszer hibája nem az ABS-é. Jeladó hiba, kábel törés vagy szakadás, érintkezési hiba van attól nem fog beblokkolni a kerék. Hibás ABS-el is tökéletesen fékezhető egy autó ( több hetes saját tapasztalat). De tudod mit? Te vagy a kételkedők linkeljetek már nekem egy olyan esetet is amikor a fent nevezett rendszerek (abs, esp, szervo) hibájára vezethető vissza egy baleset vagy, hogy beblokkolt valamelyik kerék és amiatt ütközött valaki. Nem kell többet csupán egyetlen egyet! Több tízmillió ilyen autó fut az utakon nap mint nap, a nagy számok törvénye alapján nyilván nem lesz nehéz dolgotok. Sok szerencsét.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák