Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz 8th #73 üzenetére

    Mondok egy konkrét ABS hibát: Conti(?) EPB-je-nél overflow volt és bizonyos Jaguar-okban emiatt 256km/h-nál az EBS bizony behúzta a kéziféket. :U

    Amikről te beszélsz azok olyan hibák amikről tud a rendszer és ezért letilt.

    A témához visszatérve, nem olyan vészes ez a rendszer. Gyakorlatilag az első, aminél van teljes kontroll. Olyan amilyen, de van. A Tesla fényévekkel előtte van itt bármely "nagy" autógyártónak. Egy VW-nél pl. annyi egy vezetéstámogató rendszer release tesztje, hogy 5(!), írd és mond öt autóval mérnek egy hétvégén. Ezzel szemben a Tesla van, amikor 100.000 mérföldről küld be adatot és van, hogy szólnak, hogy rossz az algoritmus, mert a classifier-erük szerint szignifikáns difi mutatható ki.

    A beszállítók meg még most sem értik, hogy 10 év múlva már nem az fog pénzt érni, hogy adnak egy sávtartót a VW-nek valami sávtartásra kihegyezett logikával, hanem az, hogy ki lesz képes a szenzorokra úgy algoritmust rakni, hogy az jól működjön. És baromira nem fog számítani, hogy ki gyártja a szenzort, mert ha van elég adatot és egy jól tanítható algoritmusod, akkor csak mérni kell. Azt meg egy Tesla pl. az összes autójával tud. A verseny itt most erről szól. A Google arra jutott, hogy ez nem megoldható és kell lidar sokezer dollárért, aztán az csak olcsóbb lesz idővel. A Tesla sensor fusion-re és data mining-re tesz, a többi gyártó meg nagyjából nem érti ezt az egészet és próbál beleugrani a létező rendszereik integrálásával.

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák