Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szupermacs

    veterán

    válasz tomajer #41 üzenetére

    Egy olyan embertől nem várunk hiteles hozzászólást, aki nem tud objektíven állni az Uber vs. Taxi ügyhöz, mert köze van a taxihoz.
    Én nem azt fogom most megkérdezni, hogy miért ment el az Uber, meg nem azt, hogy miért kellett demonstálni és lezárni a fél várost a nem tetszés kinyilvánítása miatt. Nem érdekel, hogy ki mennyit adózik és ki milyen szabályokat tart be. Az sem, hogy mennyire bunkó vagy kopasz a taxis (vagy sem), hanem egyszerűen azt, hogy miért drága taxizni? Miért nem tesznek a taxisok azért, hogy a 280 Ft mondjuk 200 legyen és mindenki szívesebben válassza őket? Miért nem lehet olyan alkalmazást kifejleszteni mellé, ami ugyan az, mint ami az Ubernek volt?
    Látták a taxisok, hogy mire van igény. Átlátható alkalmazásra, ami sokkal jobb, mint a telefonos diszpécserszolgálat és értékelési lehetőségre. Emellett pedig olcsóbb viteldíjakra. Itt senkit nem érdekel az adózás, meg szabályozás. Miért nem lehet felnőni a feladathoz, ami a 21. században már nem is akkora elvárás?

    (Sosem Ubereztem, sosem taxiztam. Bérletet veszek, sokkal olcsóbban eljutok mindenhova a városban, nincs szükségem autóra a seggem alatt és egy sofőrre meg pláne nem, aki megmondja, hogy egyik nap ennyiért visz el egy szakaszon, másik nap pedig annyiért.)

  • tomajer

    tag

    válasz tomajer #41 üzenetére

    Nna folyt.

    Bocsánat, de fuvar volt, és tudjátok, illedelmesen köszönni, mosolyogni, nehogy lepontozzon a kedves :-)

    Tehát valahol ott tartottam, hogy a szankcórendszert és a ellenőrzési "technológiát" kidolgozták, innentől kezdve hullottak volna tömegesen a rendszámok, jöttek volna a hatkilós csekkek, és pöttyentek volna bele a kilenc pontok a jogsiba.

    De! Ez nem az ubernek szól kizárólag. A rendeletben, az engdély nélkül végzett tevékenység fogalom szerepel.
    Tehát, bármilyen néven is nevezik mostantól a dolgot, nem változik semmi.

    Mert hiába írom ki a boltomra, hogy zöldséges, ha cigit árulok benne, meg fognak cseszni, mert a dohányárusítás, ma szép hazánkban engedélyköteles tevékenység. Ha megbuktam a zöldségessel, akkor meg hiába írom ki hogy patyolat, a helyzet ugyanaz ... marad, a sarkon, mindenkinek a fülébesúgni, hogy cigi-cigi ... de ez nem túl hatékony, és a kasza persze így is leng az ember feje felett.

    Szóval rossz hírem van, mint már mondám.
    Az eddigi úberinnovatív mosolygós autóspartnere, mind kocsog taxisok lesznek. Vagy nem folytatják, ezt a szép szakmát.
    Még rosszabb hír. A leendő alkalmazások gazdái a pénzből fognak élni, tehát eszük ágában se lesz megtiltani, hogy a régi taxisok is regisztrálhassanak a rendszerükbe, tehát még azt se mondhatod hogy legalább a régi ubereseket támogatod :-)))

    Tehát, ha úgy döntötök, hogy sok sok utazással felemeltek a semmiből egy új fuvarszervezőt, az ellen nekünk nincs kifogásunk. Ha lesz ott munka, sok sok taxis fog odamenni. Nem, nyolc fővárosi taxicég lesz, hanem kilenc. Nekünk, az is nyolc :-)
    A lényeg. Aki szeretné a mi kenyerünket enni, az feleljen meg azoknak a feltételeknek, amikre minket kényszerítettek.
    Merthogy nem örömünkben sárgítottunk, cseréltünk autót, hordjuk vizsgáztatni évente, hitelesíttetjük a taxamétert (..és még sorolhatnám napestig) mi se!!!

    [IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI]

    [Videó]

    [Bővebben:]

    Nna további jó fröcsögést :-)

    hallotaxi.hu

  • Reggie0

    félisten

    válasz tomajer #41 üzenetére

    Aztán, amikor elkezdték ellenőrizni, akkor szépen kitiltotta a rendszerből az ellenőröket.

    Ez nem igaz. Az ellenoroket nem tiltotta ki, csak a bankkartyakat. Ezt pedig nem tiltja semmi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák