- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz pető bá' #576 üzenetére
(tudom, hogy nagyon off, de ide kezdtem el írni, előre is elnézést!
szóval LG ügyfélszolgálatot felhívtuk, hibabejelentés, garanciánk lejárt, de elküldtek a Dunaújvárosi márkaszervizbe. felhívtuk a szervizt (csütörtökön délután), hogy meddig vannak nyitva. 16 óráig, hétfő-péntek. ezen felbuzdulva pénteken 3-kor ODAÉRTÜNK, és az ajtón valami hasonló volt: "A nyári szabadságok, és fűtéskorszerűsítés miatt (ettől-eddig) zárva tartunk." Nem akarok semmi csúnyát írni, de gondolni lehet mellé. Nem hiszem el hogy egy fél nappal előtte nem tudták, hogy másnap zárva lesznek... nagyon bosszantó volt (milyen finoman tudok fogalmazni...) persze ez régen nem az LG hibája, de a szervizről meg van a véleményem...
mégegyszer bocs mindenkitől!)
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen