Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    Nem értem, miért a szervizt izélgeted, semmi közöd a Motorolához, egyedül a Media Markttal kötöttél szerződést. Ha sokat sz*roznak a javításon vagy rossz minőségben végzik, akkor is a MM-nál kell verni az asztalt, ahogy net84 is írta már valahol feljebb. A szerviz ugyanis csak a MM teljesítési segédje ebben az esetben, de vele közvetlenül nem állsz jogviszonyban. A gyártó céggel még kevésbé, bár mellékszálként esetleg lehet hatása egy érzelemmentes levélnek, de messze nem biztos.

    Egy visszafogottan tárgyilagos levelet érdemes lenne a MM-hez küldeni, hogy intézkedjenek, mert 15 napos javításra kellene törekedniük, ha nem megy, másik ugyanolyat adni, ha ez sem megy vagy jelentős kényelmetlenséget okoz neked a késés (naná), akkor kéred vissza a teljes vételárat. Vásárók könyvébe is érdemes beírni (a MM-nál természetesen), arra válaszolni legalábbis kötelesek egy ideje.

    Persze ettől még botrányosnak tartom én is, hogy ilyen munkát végeznek egy szervizben...

    Egy-két tévhit eloszlatására általánosságban:
    - cserekészülék már nem kötelező adni sosem
    - nincs olyan (nem is volt), hogy x javítás után csere kötelező, viszont ha gyakran hibás, egyrészt meghosszabbodik a jótállás azzal az idővel, amíg nem volt nálad a cucc, másrészt jelentős kényelmetlenséget okoz a dolog, ezért kérhetsz cserét, sőt vételárat vissza is, ha nem tudnak ugyanolyat adni.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák