Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hát nem irigyellek,én is hasonlóan jártam,csak egy kicsit drágább cuccal.Vettem egy 20'' Acer monitort közel 200 ezer forintért,majd elromlott egy hónap után.Sajnos az Acer szervíz Csehországban van igy futárcéggel kellett kiküldenem.Kb 10 nap mulva jött vissza valóban megjavítva,de a kávája több helyen is el volt törve,valamint csupa karc volt,egy törést próbáltak ragasztani de a ragaszto megfojt és megmarta a fekete kávát több helyen is Majd megörültem,felhívtam at Acer magyarországot,elmondtam a gondomat,meghallgattak,és ennyi,sőt azt mondta az ügyintézöjük,lehet ,hogy én törtem össze a kávát.Tehát van egy LCD monitorom ami már elmult 1 éves kifogástalanul müködik,de törött a kávája,természetesen az Acer nem intézkedett ez ügyben.Én tehát soha többet nem veszek Acer terméket,de ez öket nem nagyon érdekli,sajnos
duree54
-
Geller72
veterán
válasz Seraph 16 #50 üzenetére
..ne beszéljünk Asic 2, vagy 5-ös, vagy annál régebbi telókról. Abban az időben, amikor a nokia kiadta az 5110, 5130, 6110, 6130..stb telefonokat, akkor még egy telefon megtervezésére, próbagyártására, tesztelésére, piacra kerülésére több, mint egy év volt!! Ma ez leredukálódik összvissz 3 hónapra!! (SE telokat csinaltam). Másik ok, amiért nem mindenkinek sikerül jó telót gyártani. A régebbi telókban MINŐSÉGI alkatrészek voltak, többnyire az első szériákban, hogy a telók stabilak legyenek, megkedveljék a vásárlók a telót, és persze egy új típust drágán el lehet adni, ezért bele lehet rakni a jó cuccot. De amint a termék befutott, és az eltelt idő folyaman lejjebb kellett vinni az árat. Azért, hogy a gyártóknak a haszna a lehető legnagyobb maradjon (és legtovább), felcserélték az INTEL csipszeteket (pl intel) , más, gagyibbra (Atmel).Aztán szép lassan szinte az egész teló gagyi xarokból állt össze. Míg az elején szarrá tesztelték a paneleket, később már csak a főbb, funkcionális teszteket hagyták csak meg. Ma meg az van, hogy szinte minden alkatrész occso helyről van. A gyártón múlik, hogy egy terméket milyen minőségi körülmények közt gyártat le.
-
őstag
Picit kevésbé tudományosan, de én is vmi ilyesmit mondtam a 6210-ről , mellesleg itt van Murphy is : ''Ami elromolhat az el is romlik'' és hát minél több kütyü van egy telefonban, annál több minden tud elromolni, és nem vitatom azt sem, h esetenként kevésbé figyelnek oda a minőségi anyagokra.
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
(Kolombusz)
veterán
Ma kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük hogy felkeresett Bennünket. Levelére az alábbiakban válaszolunk.
Szeretnénk megkérni Önt, hogy fáradjon be Szakszervizünkbe (vagy juttassa el oda a készülékét), és egy ott kérhető Panaszlapot kitöltve ismételten adja le azt. A panaszlapra kérjük részletesen írja le a hibákat, valamint vigye magával az előző javíttatás papírjait is.
Ebben az esetben a Motorola szerviz-menedzsere személyesen kezeli a készülékkel kapcsolatos panaszt, és 8 napon belül döntés születik az ügyben.
Tartozékokkal kapcsolatban kérjük érdeklődjön Szakboltjainkban, illetve tekintse meg honlapunkat a legfrissebb információkért:
Motorola Szakbolt és Szerviz (Motoker Kft.)
1024 Bp., Retek utca 6 .
Tel.: 336-12-86
Fax: 336-12-87
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
Szo: 9-13 óráig
www.motoker.hu
Motorola Szakbolt és Szerviz
1133 Bp. Tisza u.8.
Tel.: 343-03-07
Fax: 351-72-65
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
További kérdésekben forduljon bizalommal személyesen a Motorola Telefonos Ügyfélszolgálatához a 06-40-200-800-as helyi tartifával hívható számon (H-P: 9.00- 17.00) vagy írjon nekünk az info@motorola.hu email címünkre.
Üdvözlettel:
Motorola Internetes Ügyfélszolgálat
Még elsem olvasták rendesen bazze. Írtam, hogy visszaküldték hozzájuk. Írtam, hogy miskolci vagyok.
Na nyasgem, csak kapjam vissza a telefonom, eladom rögtön. -
net84
őstag
válasz (Kolombusz) #54 üzenetére
várható volt, hogy semmi konkrétat nem fognak mondani, igaz én a válaszoló helyében egy ''elnézész a kellemetlenségért'' szösszenetet beleszőttem volna a levélbe, de ahogyan kinéz, könnyen lehet, hogy valami sablon levél a tiedre, miután besorolták valamilyen kategóriába...
Mondhatni adtál a szarnak egy pofont...Read only...
-
Ariadne
őstag
Nem értem, miért a szervizt izélgeted, semmi közöd a Motorolához, egyedül a Media Markttal kötöttél szerződést. Ha sokat sz*roznak a javításon vagy rossz minőségben végzik, akkor is a MM-nál kell verni az asztalt, ahogy net84 is írta már valahol feljebb. A szerviz ugyanis csak a MM teljesítési segédje ebben az esetben, de vele közvetlenül nem állsz jogviszonyban. A gyártó céggel még kevésbé, bár mellékszálként esetleg lehet hatása egy érzelemmentes levélnek, de messze nem biztos.
Egy visszafogottan tárgyilagos levelet érdemes lenne a MM-hez küldeni, hogy intézkedjenek, mert 15 napos javításra kellene törekedniük, ha nem megy, másik ugyanolyat adni, ha ez sem megy vagy jelentős kényelmetlenséget okoz neked a késés (naná), akkor kéred vissza a teljes vételárat. Vásárók könyvébe is érdemes beírni (a MM-nál természetesen), arra válaszolni legalábbis kötelesek egy ideje.
Persze ettől még botrányosnak tartom én is, hogy ilyen munkát végeznek egy szervizben...
Egy-két tévhit eloszlatására általánosságban:
- cserekészülék már nem kötelező adni sosem
- nincs olyan (nem is volt), hogy x javítás után csere kötelező, viszont ha gyakran hibás, egyrészt meghosszabbodik a jótállás azzal az idővel, amíg nem volt nálad a cucc, másrészt jelentős kényelmetlenséget okoz a dolog, ezért kérhetsz cserét, sőt vételárat vissza is, ha nem tudnak ugyanolyat adni.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
(Kolombusz)
veterán
Valamelyik nap befáradok a Media Marktba és kicsit megmozgatom őket, mert már több, mint egy hónapja nem kaptam vissza.
Vagy adják vissza az árát. -
(Kolombusz)
veterán
Wazze, felhivtam a fogyasztóvédelmet, hogy milyen jogaim vannak, felöltöztem, elindultam az MM-be, ekkor csörög a telefonom, hogy megjött a teló.
Bementem, gyönyörű szép tisztán, befóliázva, tökéletesen összerakva várt a telefonom... Megérte megirni nekik az emailt. Most már el tudom adni a telefont. Végre.
Még a karcos hátlapi burkolatomat is lecserélték.
[Szerkesztve] -
Mazsika
őstag
nekem van egy samu d900-am a múltkor bevittem szoft frissítésre, had frissüljön két hetet igért a srác 13nap alatt megcsinálták szoft friss + kicserélték az aksit mert azért is fagyhat mondták, mondom oké! ja és régóta samuval nyomulok és még eddig nem hallottam panaszt és tapasztalataim szerint a szervizesek is gyorsak/rendesek! szóval mindenki irány samsungot venni
Dáccsika
-
Ariadne
őstag
válasz (Kolombusz) #58 üzenetére
Gratula, végül akkor jól végződött. Ezek megérezték szerintem, hogy elszánt vagy...
Nem tudom, írtam-e már, de egyes cégeknél használ, ha a panasz e-mailt az fvf@fvf.hu címre is cczi az ember."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Oly
senior tag
Nem értem...
A Sonyericssont miért nem említette eddig senki sem?SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S