Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    Nekem nem úgy tűnik, hogy a marketingen kívül bármi óriási fejlesztés történt volna a mobilitás irányába. A két naggyon-naggyon alvós állapot az egyetlen fejlesztés. Amennyivel gyorsabb az Ivy Bridge-nél, az csak a bufferek, sávszélességek megnövelése miatt van, egyébként nem egy új architektúra (lám-lám, a tick-tock baromság is csak egy marketingfogás). Annál jobban harsogják, hogy hú, ez már mobilba való, mert ez már alig fogyaszt, ha nem csinál semmit! Akár 20-szor annyi ideig tudod a semmit csinálni! :)
    Tény, hogy kb. azonos fogyasztás mellett nagyobb a teljesítmény, de az csak marginálisan. Az előző váltásnál sokkal érezhetőbb volt a fogyasztáscsökkenés, ami persze érthető, hiszen egy óriási ugrás volt a gyártástechnológiában. Érdekes, akkor még nem a mobilitás érdekében történt mindez...

Új hozzászólás Aktív témák