Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
''pedál megkeményedik''...mi van, ha nem lenyomható? ''kormány nehezebben forgatható'' mivan, ha egyáltalán nem? ''javasolt útvonal'' mivan, ha nem javasolt, hanem kötelező? Azért egy ilyen komoly rendszerrel nagyon komolyan vissza lehetne élni..
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
dabadab
titán
''''pedál megkeményedik''...mi van, ha nem lenyomható? ''kormány nehezebben forgatható'' mivan, ha egyáltalán nem? ''javasolt útvonal'' mivan, ha nem javasolt, hanem kötelező?''
Akkor elneztel vmit es vonatra szalltal auto helyett
Persze, vissza lehet elni (mivel nem?), de ennek a veszelyeit azert eleg jol le lehet csokkenteni, maga a rendszer meg hatarozottan hasznos lenne.DRM is theft
-
bambano
titán
Még jó, hogy az IBM nem gyárt autót
A problémát triviálisan a forgalom csökkentésével lehet megoldani. Nem az agyatlan csökkentési erőszakra gondolok, hanem arra, hogy előbb-utóbb leszokunk arról, hogy minden terméket, árut a világ végéről hozzanak. Minél drágább az üzemanyag, annál több esélye van annak, hogy helyben vagy közel termelik az árukat.
a több százmilliárd az nem nagyságrend. A nagyságrend az százmilliárd vagy billó, trillió.
''Tizenkét éven belül várhatóan és 3,5-ről 7 milliárdra nő a légi utasok száma'' ebbe szerintem nem kell az és
A járművek információkat és vírusokat cserélnek egymással, az utakon mindennaposakká válnak a kocsijukat rugdosó, kékhalált üvöltöző emberek... Pár pingvines röhögve szlalomozik a forgalomban...
A gázpedál jelenleg két darab potméter. Amikor minden centért harcolnak, érdekes lesz látni, ahogy ebbe hidraulikus keményítést raknak súlyos dollárokért. Ha nem tartom be a követési távolságot, pl. előzni készülök, vagy épp karambolozni, akkor felkeményedik a pedál, nyilván értelmes kiválasztani a lehető legrosszabb reakciót, ami akadályozni képes az embert... Miért nem fenekel el az autó? szadomazo apukáknak bőrszíjjal, addig is álarcot húz a műszerfalra... új jelentést adunk a full bőr kifejezésnek az opciós listáról...
Mostanában ugye arról van szó, hogy a mobiltelefon megosztja a figyelmet, ezért balesetveszélyes. Tehát ha eddig nem volt szerencsés telefonozni, akkor tökteljesen jó lesz, hogy ezentúl nem csak telefonálhatunk, hanem sms-ezhetünk, emailezhetünk is, meg tamagocsizhatunk, iwiwezhetünk, spammelhetünk a kocsiból.
A vezetők számára javasolt útvonalról én ingyen bérmentve tájékoztatok mindenkit: akinek nem elengedhetetlenül szükséges menni, az maradjon otthon. Távmunka, ip alapú videokonferencia, stb.
Az utazóközönség helye alapján rugalmasan tervezik a kapacitásukat? Ez nem valami félrefordítás? Nekem ez azt jelenti, hogyha sok utas összejön a pályaudvaron, akkor hirtelen nagyobbra tervezik a kapacitást, vesznek még három buszt. A közlekedési vállalat kapacitása nem fog változni attól, hogy összeállt a csürhe...
Az a kedves ismerősöm, akinek Rómában elszórták a csomagját, most biztos nagyon boldog lesz, hogy ő az első háromban volt, akinek 100-ból nem jön meg a pakkja
Na befejezem az agymenésem
[Szerkesztve]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
FTeR
addikt
tod, fórszfídbek. nem több ;)
vmelyik ismeretterjesztő csatornán volt egy önjáró autóról szó, ami ugyan nem igényélt beavatkozást, de a sofőr bármikor belenyúlhatott (fékezés, gyorsíts, 'kresz' kanyar).
egy ilyan járgányt el tudnék viselni. az viszont idegesítene, ha nem nyúlhatnék bele és mindent jobban tudna.
//10 ostorcsapás után írom ide
balmer szerint 2008ra több win pc lesz mint autó -
KEndre
HÁZIGAZDA
az IBM-nek voltak és vannak is víziói...
mondjuk a közlekedés jövőjét én is máshogy képzelem, a városokban kerékpárokat látok, az autó meg csak napelemes lehetne mondjuk az M0-áson belül.Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!
-
dabadab
titán
Sajnos, mint a legtobb jo mondas, valoszinuleg ez sem hangzott el [link]
Egyebkent '43-ban (ekkor kezdodott el az ENIAC (27 tonna, 170 m2, 150 kW, hatfos kezeloszemelyzet + technikus az elpukkant katodcsoveket cserelgetesehez) epitese) meg kb igaza is lehetett volna az akkori szamitogepeket tekintve.
[Szerkesztve]DRM is theft
-
radírfej
senior tag
-
(Kolombusz)
veterán
Engem már az is sokkol, hgy megnyomok egy gombot és megmondja hol vagyok, hogyan juthatok haza, stb.
Az meg pláne, hogy belövöm a tempomatot, tartja a követési távolságot, ha előttem lassitanak, lassit a Primera is, ha kihúzódok, akkor elkezdi ''nyomni'', stb.
10-14 évvel ezelőtt ez kb. álom kategória volt. -
bambano
titán
válasz (Kolombusz) #9 üzenetére
A mercedesnek ez a követős dolog nemrégiben nem jött össze
10-14 éve álom volt, ma valóság, 2-3 év, néhány oxidálódott csatlakozó után meg rémálom lesz...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest