- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
dim3nsi0n
tag
válasz vohanyi #1530 üzenetére
pumi1980 és vohanyi: Az ÁSZF-be akkor kerül bele, amikor a közleményben meghírdetett dátumot elérjük. Addig a közleményeken belül keressetek a VF honlapján. Segítségképpen:
Közlemények (alul keresd):
[ÁSZF és közlemények] -
dim3nsi0n
tag
válasz vohanyi #1550 üzenetére
Az érdekes az egészben az, hogy azt sehol sem találtam meg (vagy csak rosszul keresek? ), hogy a lassítás milyen "napszakban" történik, és milyen adatforgalom után... Az 5Gb-os adatforgalom feletti lassítás még oké lenti ÁSZF alapján, de 10?... ráadásul csúcsidőben meg csúcsidőn kívüli időszakban? Hmm, kaptál egy belső info-t..
A nov.23-i ÁSZF-ben is csak annyi van, hogy:
"...A számlázási ciklusban elért 5GB-nál nagyobb adatforgalom esetén a szolgáltató rugalmasan, a hálózat aktuális terheltségétől függően lassíthatja az adatforgalmat. A lassítás mértéke nem akadályozhatja a szolgáltatás rendeltetésszerű használatát, azaz a 3. számú mellékletben garantált le-és feltöltési sebességeket..."[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
3 munkanapon belül, ha nem vagy megelégedve a szolgáltatással, akkor visszaadhatod a netet anélkül, hogy bármit is fizetned kelljen. Ám csak abban a boltban intézheted, ahol a szerzit kötötted.
Egyébként meg a lassítás hálózati terheltségtől függ, mint írták, lásd vohanyi-t, aki benne van az internetezés témájában és most 1 Mbit-tel tölt. Mondjuk az kérdés, hogy azért, mert terhelt a hálózat, vagy azért, mert lecsökkentették a sebességét.
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
válasz ottoyes #1595 üzenetére
miért, mekkora a sebességed per pillanat? Akkor fordulhat ilyen elő, ha 3G/HSDPA helyett GPRS hálózatra vagy feljelentkezve. Ha nem, tehát 3G/HSDPA-n vagy, akkor:
- elb*sztak valamit a lassításnál
- hálózati para van a környéken, ahol használod
- sokan használják a hálózatot (beszéd, internet, sms), és le van terhelve az állomás.Az első kettő valószínű, ha 150 kbit/s alatti a sebességed (18 kbájt/s), akkor hívd fel a 1270-et (menüpont 5-0) telszám és übkóddal, és kérdezd meg, nincs-e valami para. Ha nincs, vagy nem tudnak rá válaszolni, akkor tegyél panaszt, mondj 3-4 csatlakozási időpontot, amikor azt tapasztaltad, hogy a hirdetmény sebesség helyett gyök2-vel hasít, és rögzíteni fogják a panaszod.
-
dim3nsi0n
tag
válasz Fiman28 #1611 üzenetére
Az EHT többféle értesítési módról rendelkezik (144. paragrafus 2. bek)
(2) Ha jogszabály az előfizető értesítését írja elő, a szolgáltató az értesítési kötelezettségének a következő módon tehet eleget:
a) az előfizető közvetlen, írásbeli értesítésével (értesítés levélben);
b) elektronikus levélben;
c) egyéb elektronikus hírközlés útján; vagy
d) az értesítendő előfizetők körétől függően országos vagy megyei napilapban legalább két alkalommal feladott közlemény útján, amellyel egyidejűleg a szolgáltató köteles az értesítést az ügyfélszolgálatán is közzétenni.ezekből minimum 1-et kell kötelezően választani, de lehet többet is. Namármost a következő a helyzet:
a) pü-i szempontból nem használja ezt egyik mobilszolgáltató se, hiszen mind3nak az érdeke a minél nagyobb profit, többszáz millát meg azé nem fognak kidobni az ablakon 1-1 ÁSZF módosítás miatt (ráadásul van, mikor többször is módosítanak havonta...)
b) nem mindenkinek van email címe, illetve ha van, nem mindenki adja meg, szintén nem megoldható
c) ugyanaz, mint az a) pont
d) gyakorlatilag ez a "legolcsóbb". Meghírdeti napilapban és közzéteszi az ügyfélszolgálatán is (sőt, magán a VF honlapján is). Lehet, hogy nem éppen ügyfélbarát bizonyos szempontból, de a törvényi szabályozás alapján jár el.Ettől függetlenül köztudott, hogy az NHH szeret büntetni (hiszen nekik is meg kell élni valamiből), s lehet, hogy egyszer megvágják emiatt a VF-t "x" millára, de igazából a lassítás lassítás marad.
-
dim3nsi0n
tag
válasz ottoyes #1676 üzenetére
ha lehet, azé a hölgyike nevét takarjuk ki (személyiségi jogok, stb...)
A lassítással egyébként én sem értek egyet, de hát sok dolog van, amit szívem szerint máshogy csinálnék, mint azok, akik "vezetőként" ott ülnek, ahol.. Ezzel mondjuk azt érik el, hogy a heavy júzerek bontanak (bár az elég gáz, hogy 5Gb felett már heavy júzernek számít valaki jelenleg).
Mondjuk az is vicc, hogy valami nagyokos kitalálta, hogy az ügyfelek 95%-a még az 5Gb-ot se éri el, és ezért lassítsunk a maradék 5%-on...
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
NAMÉGEGYSZER: Kötbér és feltkedv nélkül alapból NEM lehet bontani szerződést. Ennek kifizetésétől a Vodafone egyedi elbírálás (ezen van a hangsúly!!) alapján eltekinthet. Az pedig, hogy mi lesz az elbírálás eredménye, csak úgy tudja meg mindenki, ha megkérdezi, pl. emailben, mint egyik fórumtársunk tette. Neki pl. engedélyezték.
-
dim3nsi0n
tag
válasz Csipisz #1697 üzenetére
ottoyes-nek sikerült a kötbér és feltkedv nélküli bontás, neki nem kellett fizetnie semmit (egyébként már régen tele lett volna a fórum anyázó és egyéb hsz-okkal... )
Az eddig beérkezett bontásokra én sajna nem látok rá, így statisztikát se tudok neked mondani, hogy aki net szolgáltatására bontást kért a lassítás miatt, annak kellett-e fizetnie valamit, vagy sem. Ha esetleg engedik, akkor se kötbért, se feltételes kedvezményt nem kell kicsengetni. Ha engedik...
Igen, ott dolgozok.
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
szerintem attól nem nagyobb ász valaki, hogy vidéken v. pedig pesten él, így szerintem ettől a témától kanyarodjunk is vissza az aktuális topic témájához. .
-
dim3nsi0n
tag
Öhhöhö... Megint megy a Hírtv-n a panaszkönyv... Azzal totál egyetértek, hogy elég sz*r marketingdumát nyomattak. De most úgy őszintén, szerintetek ki lesz az a hülye, aki azt fogja mondani egy TV-ben, hogy:
- Igen, f*szok vagyunk, mert nem bírja a hálózat, ezért kell korlátozni a sebességet, különben - Bog szavival élve - összedől mint egy szarkupac.
Szerintem mindenki tudja, hogy ezt nem éppen így kellett volna előadni (mármint a lassítást), de sajnos sok helyen nem a megfelelő szakértelemmel rendelkező ember ül. Akik a TV-ben voltak, nekik meg kötelezően ki lett adva, hogy mit mondhatnak, és mit nem, ellenkező esetben a cégen kívül találják magukat, egy jogi perrel a nyakukon.
-
dim3nsi0n
tag
Vagy lehet, hogy a VF megvárja, míg a heavy userek a lassítás miatt önmaguktól bontanak. Menjenek isten hírével, terheljék más szolgáltató hálózatát.
vohanyi: lehet, hogy lekapcsolták a környéken a HSDPA szolgátatást, kivétel 1 tornyon, ami a lakóhelyed közelében van..
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
sylo, az való igaz, hogy van 1-2 érdekes ember az ügyfélszolgálaton. Mint anno lomha lepke is megmondta, nagy a fluktuáció, az igazán jókat nem becsülik meg, ők pont emiatt mennek el a cégtől. Helyettük veszik fel azokat, akik az adatforgalmat sem tudják értelmezni.. És berakják technikai hívásokat venni... No comment... A "vezetőség", aki meg felvételiztet, úgyszintén...
-
dim3nsi0n
tag
válasz dim3nsi0n #1867 üzenetére
Egyébként bármennyire is hihetetlen napi szinten egy ügyintéző (1270-en dolgozó) minimum 15 féle alkalmazást, (vagy rendszert, ha úgy tetszik) használ folyamatosan. Szóval ez nem rendezettség kérdése, szimplán vannak olyan alkalmazások, amik beváltak, s ha nem muszáj, a cég feleslegesen nem cseréli le.
-
dim3nsi0n
tag
mondom, sok az olyan alkalmazott, aki a bit, byte, kbyte váltószámokkal nincs tisztában, vagy azért, mert
- újak még a cégnél, és még nem vágják a dolgokat, vagy
- egyáltalán nem érdekli őket a technikai része a dolgoknak. Egyszerűen nem tudja, vagy nem akarja megérteni. Így fordulhat elő, hogy egy darab felhasználótól különböző adatokat kaphatsz... Persze minden munkatárs igyekszik segítőkész lenni.Az ügyfelek döntő többsége viszont össze-vissza nyomkodja a menüpontokat, mint a bolondok, mert képtelenek végighallgatni, melyik menüpont mit takar. Természetesen tisztelet a kivételnek. Így viszont előfordulhat, hogy egy számlázásos kollegához fut be az ügyfél technikai panaszával. Mondjuk ő lehet, hogy nehezebben fog tudni segíteni, révén az "nem erős oldala". De ugyanez előfordul, hogy a technikailag erős kollega bekap egy számlapanaszos hívást...
Ha egyébként szeretnéd lekérdezni interneted aktuális adatmennyiségét, akkor a NET szót küldd el a 1751-re az internetes számról egy sms-ben. Válaszban megkapod, hogy mekkora az adatforgalmad számlazárásod óta. A lekérdezés díja br. 43 Ft.
ottoyes, én kis hal vagyok a vízben, így lehet, hogy jól jönne a segítség.. 1-2 Molotov a megfelelő helyre plusz 1-2 golyó a megfelelő emberbe...
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
válasz Viktor0610 #1951 üzenetére
... merthogy aszongyák, az bőven elég levelezésre, illetve tőcsd le Outlook, Bat, v. egyéb más levelezőprogival a leveleid, és akkor nem lesz gond... Mondtuk már nekik, hogy ez egy vicc, és hogy igény van a bővítésre, fejlesztésre, de a felsőbbvezetés máshogy látja...
Mind1, aki teheti, használjon GMAIL-t, ahogy vohanyi is írta, van smtp kiszolgálója, spamszűrése, és fényévekkel nagyobb tárhelye.
A GVH-s eljárásról pedig annyit, hogy visszaesőként kap a cég 30-40 millás bírságot (merthogy kapni fog, az biztos, lehet, hogy kevesebbet, lehet, hogy többet), fellebbez (ez is előre borítélkolható), elutasítják (ez úgyszintén. ), befizeti. De ettől függetlenül a cég eljárásának módját én is elítélem. Sajnos ez van akkor, amikor hozzá nem értő emberek irányítanak, utasítanak.
[ Szerkesztve ]
-
dim3nsi0n
tag
válasz lomha lepke #1960 üzenetére
De ha ki akartok tolni lomha lepkével, akkor kérjetek 100-150 Ft-os címletekben Sodexho internet utalványt...
-
dim3nsi0n
tag
válasz Barthezz2 #1965 üzenetére
Hivatalosan:
Korlátlan adatforgalom, 5 Gb felett csak csúcsidőben (általában este 6-tól 10-ig), 10 Gb felett pedig már csúcsidőn kívül is lassítják a sebességet, hálózat terheltségének függvényében.Gyakorlatilag:
Ugyanaz, mint fent, azzal a kiegészítéssel, hogy 10 GB felett kapsz kb 150 kbit/s-es letöltést (18,75 kbájt/s), mely a hálózat terheltségének függvényében változik, de mindig 150 kbit/s-en marad a számlazárásod napjáig. Aztán érd be vele. Vicc...p2p mehet orrvérzésig, már nincs ilyen korlátja a dolognak...
-
dim3nsi0n
tag
Be kell kapcsolni. Ez mehet a 1270 felhívásával (telszám + übkód) vagy simán az eszközről elküldött sms-sel. Ez utóbbi esetben az sms-t a 1270-re küldd, és a tartalma ROA legyen (csak ez a 3 betű).
A költségekkel érdemes vigyázni, EU-s országokon belül 1800 Ft/Mb, szóval a gatyád is rámegy, ha netezel. Bővebb info erről [itt]
Mondjuk van a Connect Roaming nevű cucc, amivel olcsóbb lehet a netezés külföldön ám ez nem mindenhol, és minden hálózaton érhető el. Erről pedig [itt] olvashatsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest