Új hozzászólás Aktív témák

  • old rocker

    veterán

    válasz Skynet258 #5 üzenetére

    Azt hiszem, a stílusból mindig eleve kitűnik, ki milyen személyiség. Más a fontoskodás - tulajdonképp erről szól a torz tükör - és mások a nyomós érvek. Én például eü. okok miatt egy Lumiáért se utaznék el pl. Győrbe, ha egy üveg sörért adnák, akkor sem.
    Amit végül kifelejtettem, de majd kiegészítem, hogy a vevők sem mindig entellektüel szinten mozognak. Oda van írva a hirdetésbe, hogy "csere nem érdekel". Vagy: "az ár fix, nem alkuképes."
    Erre van legalább öt jóember, aki megkérdezi," csere erre? link". "Hali, egy kenyérpirító két használt rágógumival + kp érdekelne?" "Szia, egy csattogós szárnyú tologatós falepke érdekel cserébe?"
    "Mennyi a végső ár?" "Húszért ideadod? Esetleg még anyám réklijét is rádobom ráadásnak".

    Abban igazad van, nehéz lényegre törően, ugyanakkor jó marketinggel és korrektül megfogalmazni egy hirdetést. Nekem ez nyilván könnyebben megy és jobban észreveszem a buktatókat, hiszen tanult szakmám (hivatásom) részben ezzel kapcsolatos. Én a sz@rabbnál sz@rab tévés reklámoktól is hánynék:
    "Tényleg, azé ment tönkre a mosógépem, mer nem használtam kalgont? Jaj, szerelőúr, de hülypicsa vagyok, én meg, amikor kiszereltem a mosógépből a fűtőszálat, azt hittem, kiszálkásodott a mosástól" ... meg a klf. foltok ... a fogkrém reklámok ehh. Na, majd egyszer erről is írok.

    [ Szerkesztve ]

    A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek

Új hozzászólás Aktív témák