Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz Fiery #2 üzenetére

    Vannak nálam kompetensebb emberek is, akik több műhely titkot tudnak nálam, de a ray trace-t egyáltalán nem tartom kizártnak 3 év múlva 4K-ban sem. A számítási teljesítmény a FullHD-hoz ma is megvan, memória sávszél hiányzik nagyon sok, és egy kicsit jobb random-access a GPU-kon. (Meg egy értelmes compute nyelv (C++?))

    Ha beütnek a nem MB-os stacked memóriák (HBM), hanem O(10-100)GB, esetleg 1-2TB, és hoznák az ígért TB/sec tempót (kicsit nagyobb késleltetés mellett, mint amit a RAM tud, ami egy IGP-nek nem fáj), ami a jelenglegi technikai fejlődés mellett lássuk be nem lehetetlen, akkor már nem is tűnik olyan földtől elrugaszkodott kijelentésnek a fotorealizmus 3 év múlva.

    Nem rég hallgattam előadást Olaszországban GPU-s octree építésről. 0,1sec alatt építenek maximum 16 mély octreet 1e9 elemszámú pontra a 3D-s térben. Ezt jobb HW-rel és jobb nyelvekben kb másfél nagyságrenddel lejjebb lehet szorítani. Innentől kezdve a TB/sec-hez képest elenyésző memory footprinttel és késleltetéssel be lehet járni a fát és a sávszél 99,99%-át hasznos számíásokra használni.

Új hozzászólás Aktív témák