Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jack@l
veterán
De mi van ha a dx12-es több draw call-os lehetőség tényleg több draw call-t fog eredményezni játékfejlesztéskor? (magyarul több, részletesebb objektum, sokszor több háromszög)
Azzal mit fog majd kezdeni egy apu?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ez nagyban függ attól, hogy melyik játék. A Civ6-on az Athlon 5350 nagyon sokat gyorsul. Sokkal kevesebb időből fejezi be a gép a körét, mint DX11-ben, ha már előrehaladott állapotban van a játéktér meghódítása. Eléggé nem mindegy, hogy csak 1 percet vársz a gép lépésére, vagy 3-5-öt. Sajnos a DX11 alatt a gépi AI nincs többszálúsítva.
Nem véletlen, hogy az új Starship játéknak lesz iOS verziója, de nem lesz Android opció. Egyszerűen a Metállal is többszálúsítható az AI, így az iPaden is értékelhető időn belül léphet a gép.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A benchmark az fps-t méri, és nem a late game során a körök közötti lépéshez szükséges időt. Az nem teljesen a játékmenet része, de nyilván nem mindegy, hogy mennyi idő alatt lép a gép. Próbáld ki nyugodtan. Minden gépen lesz némi előny, mert csak a DX11 módban van egy szálra kényszerítve a számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
apatyas
Korrektor
-
Prof
addikt
Lol milyen 300%-os igeretekrol beszelsz? Muti mar meg azt az AMD sajtokozlemenyt ami azt mondja a mantle-s jatekok 300% fpst hoznak.
Ne legyel mar ilyen korlatolt, szoftver nelkul egyik hardver se tobb egy vasdarabnal. Az intel elonye ott van hogy mindent a 30eves FPU-jukra irnak es intel compilerekkel forditanak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - ez egy márciusban bejelentésre kerülő játékhoz készült motor tesztjelenete. Egészen egyértelműen látszik, hogy a DX11 nem bírja a CGI filmekből lopott technikákat. Sokkal több van ebben, mint 300%. De fontos egyébként, hogy a Nitrous motor már nem úgy működik, mint egy átlag mai valós idejű játékhoz használt motor, inkább a Pixar animációs rendszerének nem valós időben alkalmazott technológiáit követi, csak éppen valós időbe ültetve. Abszolút lehetséges a mai hardverekkel, az API ami ezt megakadályozta. Persze majd a végleges Nitrous játékokban már nem lesz DX11 port, nem éri meg optimalizálni rá, mert nem menne senkinél sem 10 fps fölé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel nincs mellé írva a VGA, így kitalálható, hogy milyen hardveren futott. Egyébként a mód sincs mellé írva, de RTS volt. Ez azt próbálja szemléltetni, hogy erre a low-level dologra miért van szükség. A legtöbb új generációs motor olyan lesz, mint a Nitrous. A CGI technikákat fogja átültetni valós időbe. Azok pedig draw call igényesek. A gyorsulás abból következik, hogy a DX11 alatt ezek a feldolgozási formák még a nagyon hatékony Nitrous motornál is csak a processzoridő 10%-át teszik ki, vagyis a hardverben található teljesítmény alig 15%-a lesz kihasználva. Innen gyorsulni egyszerű. Egyébként a Nitrous low-level kódja sem ment 50%-os kihasználás fölé, de nyilván azért, mert még pre-alpha kód volt és nem azért, mert nem mehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
Utóbbi (vagy AMD a saját diasorában rontotta el a lábjegyzetet [de akkor duplán, vagy 65 W TDP limittel használta az 95 W-os APU-t]).
Szvsz játékokban a CPU -> GPU AI, fizikai számításokat kellene előtérbe helyezni, amennyiben egy dVGA is társul az APU-hoz. Jó kérdés, hogy ez a folyamat hol tart jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Próbáltam ezt a híres benchmarkot, de a DX11-es rész annyira hanyagul van megírva, hogy nem csoda ha 1000%-os gyorsulás is van mantle alatt...
Biztos jobb valamivel, de míg mantle alatt kihasznál egyenletesen 4+ szálat is addig dx11 alatt 2 magot 70%+ a másik 2 kb 40-50%-on, a HT szálakat meg alig (kb. 20-30%) és még így is 25 FPS fölött vagyok az esetek többségében... Azért a mai játékok többségénél még dx11-ben sem probléma a 4 szál, de a Frostbyte akár többet is tud hasznosítani - DirectX alatt.
A másik érdekesség, hogy motion blur nélkül végig 40 FPS fölött vagyok természtesen mindezek RTS +Extreme módban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 88.000.-
- Intel I7 8700K processzor
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel