Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz vegitossj7 #44 üzenetére

    Nem vitatkozok, inkább a hsz végét emelném ki, hogy azért kicsit pontosítsam a fanboy elméletedet (bár erről már írtam a GW topikban is anno), illetve 1-2 dolgot megmagyaráznék.

    "De én örülök, hogy neked tetszik."

    Tetszett. GW1 után és ennyi év távlatában nekem csalódás és a kieg is az - nem is vettem meg és nem is tervezem jelen formájában -. Amikor a karaktereket húztam, nekem nem volt felderítve semmi, nem tudom, hogy most hogy van.

    Harcrendszer/PvE: dinamikusabb a harcrendszere a legtöbb mai MMOénál, ebben ők voltak az úttörők. (Wildstar ilyen téren nagyon jól koppintott, üde színfolt nekem, azt lehet majd próbálgatom, mert a dobozos megvan, de havidíjat nem akarok érte fizetni), én pl.: ~4 év után most visszatértem a Wowba és katasztrófa, hogy milyen statikus még mindig az egész harc. Ha megmozdulsz, megakad a cast. Mondjuk ez alapból nem lenne baj, csak akkor legyen olyan, mint anno a Dark age of Camelotban (oldRA ~ 1.65). Szóval a GW1 után én sokkal többet vártam, hol vannak a hard térképek, a változtatható skillek/buildek/Többfős vagy több odafigyelést igénylő mapok? (UW, Urgoz stb.) A Fractalban az, hogy a szinttel 2 ütésből öl a mob nem az.

    Aztán ott vannak az Achivementek: legyen, anno az MS az Xboxnál ezt jól kitalálta, aztán jött a Wowba is, mindenhol mindenért jár, legyen. Mutassa, hogy mennyit toltad egy karakterrel (accounttal), de itt nálam ott borult ki a bili, hogy anno az összes napi "questért" járt achipont és beleszámolta a közösbe. Oké még így, hogy szerintem már vagy 1 éve nem játszottam se lenne "szégenykeznivalóm" a majd 20k ponttal, de az, hogy valaki mindennap ráér beloggolni ne érjen többet, mint az, hogy pl: felfedezett minden területet a játkéban.

    60 mobot sose kellett megölni a GW2ben főleg nem 10% XP-ért, de egyébként a Dinamikus eventek (narancssárga) sokkal több XPt adnak, mint a szívecskék, persze azokból is szar ami nem éri meg. Amúgy az látszik, hogy az emberek mennyire hozzá vannak szokva a quest hubokhoz/chainekhez. Anno az első zárt teszteken nem voltak még azok sem, csak olyan eventek, mint a mostani endgame területeken. A tesztelők egyszerűen nem tudtak játszani a játékkal, mert mindenki a questes NPCket kereste. Ez sajnos többek közt a Wow hozadéka az MMOkra nézve, nem a GW hibája.

    Ahogy néztem, tökmind1 hogy maxos vagy kezdő vagy, mindenki ugyanolyan erős, ugyanúgy megöl 2 szúnyog maxos szinten. Ez az átka annak, hogy nincsen "gear treadmill", nem kell grindolni a cuccokért. Mozogni kell, meg kell tanulni használni a karaktert, különben belehal egy Silver mob sebzésébe.

    Sztori: Asura/Charr jó, Norn is hangulatos, ember nekem unalmas volt, a zöldségeket meg már kinézetre is utáltam és a sztorijuk is erőltetett volt.

    PvP/WvW: sPvP ennyi idő alatt nem bírták betenni a GW1ből a Hall of Heroes féle csatákat, ez no comment kategória. WvW: az ötlet szép koppintás a Daocból, csak éppen itt zergesítettre vették a figurát. Összeállás,stack + nagyobb tömeg = win... Sehol a kisebb, csapat orientált kommandózás.

    A másik a meta taktika mindenhol jelenleg: összehúz->aoe, berserker gearben. És pont.

    Kiegészítő: A Living Story féle történetmesélés jó, de ezek után ennyi tartalommal előjönni egy kiegészítőben szégyen. Most nemrég kinyögték, hogy lesznek raidek, de szerintem már akkor is passzolom. Az meg csak hab volt a tortán, hogy a Communitynek kellett felháborodnia és megmondania, hogy hogyan kéne kezelni a régi játékosokat. (Mondjuk nem kéne leszarni azokat fejtetőig (És hazudni, meg átírni utólag a F.A.Q.-t, mintha mindig is ez lett volna beleírva), akik A GW1 megjelenése óta játszanak a játékkal. Így kb csak nyakig, mert a régiek kapnak egy nyamvadt karakter slotot. Persze utólag kiderült, hogy ingyenessé teszik az alapjátékot, de akkor is szálka sok régi játékos szemében. Gondolom ebben is az NcSoft keze van, mint anno sok régebbi játék esetén (Lineage2 support, Tabula Rasa...), de akkor is rossz fényt vet a játékra. Én meg úgy vagyok vele, hogy amilyen az adjonisten... Szóval nem veszek kieget, de nem bánom a beleölt x ezer játékórát. Még az is lehet, hogy a látvány miatt kicsit visszamegyek, kíváncsi vagyok, hogy hogyan néz ki ultrawide monitoron, valószínűleg megint elkapna az ez de jól néz ki, meg de fasza érzés. Aztán elmegyek a metabattle oldalra ahol azt látom, hogy a frissen húzott karakternek PvE-re megint zerker gear kell és elmegy tőle a kedvem.

    No, megint jó hosszú lett, azt hiszem befejezem, túl sok a sérelem a GW2 felé, sose lesz olyan jó, mint a GW1 (vagy csak az idő megszépíti a dolgot).

    SWtor: most maxha húzni 8 óra alatt gondolom azért lehet, mert megy az előfizetéses story xp, ami 12x-es bónuszt az, amúgy elég lassú a fejlődés, lévén nem igazán van powerlvl, ha jól emlékszem.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák