Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz Massmurderer #6 üzenetére

    Khm... Ez egyszerűen nem igaz. Eredetileg az egy bölcsővázas motor volt (Trophy, ETS). Aztán jött a nyeregváz és azzal a "görbülő" blokkok problémája. Aztán jött a 250/1, aminél a 4 gangos váltóba egy oldalkörmös kókányolással belerakták a 5. fokozatot. Amikor a körmök sarkai elkezdtek kopni, onnantól dobálta a harmadikat. Aztán jött a négy felömlős henger, amitől 21 LE lett a teljesítmény. Ettől még jobban ferdült a blokk és az eleve alulméretezett láncok is szakadtak (sorbanállás Jawa favorit láncért). Aztán jött a tárcsafék, aminek hamar megkoptak a karmantyúi és dőlt a főfékhengerből az olaj. Az oldalsztender egy idő után elnyomta a vacakul perselyezett lengővillát, a kuplung időnként lepörgött a főtengelyről (savazás, sütőben melegítés), stb., stb. Ha ezek a problémák számodra ismeretlenek, akkor Te nem sokat MZ -ztél.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák