- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Massmurderer
őstag
válasz #79335424 #10 üzenetére
kemény 6 évet MZ-ztem.Nekem motorikusan soha nem volt gondom.250esnél 1x volt az hogy a kuplung lejárt állandoan a fötengelyröl mert megkopot a kup rész a fötengelyen.De nekem állandoan inkább elektronikai gondok voltak.mz ts 125,utána mz 250,mz 250/1 az 5 sebességes,na az ment mint a mérgezett egér utána 125-ös etz,azt 150,végül 250es amit 2002be adtam el.250/1el estem oylat hogy az alkarom 3 helyen törött el
-
macskea
őstag
válasz #79335424 #10 üzenetére
Valami hasonló kommentet akartam írni, hasonló hibalistával. Az utolsó ETZ-m egy 8e km-t futott gyakorlatilag gyűjtői darab volt, az is széthullott minden méteren. A kor nem múlik el nyomtalanul.
Ettől ilyen nagy szó amúgy, amikor látok valakit egy ilyen motorral nekiindulni egy komolyabb túrának. Garanciális pár éves motorral ez nem akkora truváj, de én mégis azt választottam, inkább a távolság legyen a kaland, mindsem a lerobbanástól való rettegés meg az éjszakai szerelés. Én ehhez már puding vagyok.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...