- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz Massmurderer #6 üzenetére
Khm... Ez egyszerűen nem igaz. Eredetileg az egy bölcsővázas motor volt (Trophy, ETS). Aztán jött a nyeregváz és azzal a "görbülő" blokkok problémája. Aztán jött a 250/1, aminél a 4 gangos váltóba egy oldalkörmös kókányolással belerakták a 5. fokozatot. Amikor a körmök sarkai elkezdtek kopni, onnantól dobálta a harmadikat. Aztán jött a négy felömlős henger, amitől 21 LE lett a teljesítmény. Ettől még jobban ferdült a blokk és az eleve alulméretezett láncok is szakadtak (sorbanállás Jawa favorit láncért). Aztán jött a tárcsafék, aminek hamar megkoptak a karmantyúi és dőlt a főfékhengerből az olaj. Az oldalsztender egy idő után elnyomta a vacakul perselyezett lengővillát, a kuplung időnként lepörgött a főtengelyről (savazás, sütőben melegítés), stb., stb. Ha ezek a problémák számodra ismeretlenek, akkor Te nem sokat MZ -ztél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...