Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhunor

    őstag

    válasz sing1ep1ayer #4 üzenetére

    Azért ennyire nem tragikus a helyzet, és nagyon cégtől függő, hogy ezt hogyan intézik. Amelyiknek van egy kis esze, és hosszú távon meg akarja tartani a vásárlót, az jóval az előírton felül fog teljesíteni. A gyakorlatban nem javítja annyiszor ahányszor akarja (ezt körbejárjuk majd a jövő héten), csak ugye az a gond, hogy ha két-három javítás után kéred a cserét - ott már azért elég keményen meg lehet indokolni az aránytalan kényelmetlenséget, meg mást is -, az eltelt idő hónapokban mérhető. Ezalatt ők már rég megkapták a pénzed, te meg ott ülsz a nagy semmin. Gond viszont, hogy cserekészülék biztosítása sem kötelező, még ilyen esetben sem.

    Az egyik barátom az édesapjának vett számítógépet tavaly november tájékán. Komplett konfig volt, ami rejtélyes hibákkal fagyott és indult újra rendszertelen időközönként. Meg nem nevezett kisker több mint 3 hónapig ült rajta, míg ügyvéd+NFH és társaival való fenyegetőzés után csináltak vele valamit, ennek ellenére a gép ugyanolyan rossz ma is, jelenleg a PH szerkben van, hátha mi megtaláljuk a baját.

    Alapvetően a fenti sztori miatt kezdtem el foglalkozni a témával, de közben az egyik PH-s cikkíró is bekapta a legyet egy routerrel, úgyhogy volt indíttatás bőven csak a közelmúltból is.

    Tudomásom szerint jövőre bekerül a törvénybe a gyártói jótállás is, ami például a viszonteladó jogutód nélküli megszűnése esetén lehet érdekes/hasznos. Az NFH-sok szerint viszont a kifogásolt gumifogalmakon nem változtatnak, mert... (és itt jönne egy hosszú monológ arról, hogy milyen a magyar jogalkotás, és a PTK-t mennyire nehézkesen módosítják stb.).

Új hozzászólás Aktív témák