Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    válasz janeszgol #45 üzenetére

    Mióta rágalmazás, ha leírod az igazságot? Vevői oldalról meg nem a Lenovóval vagy szerződéses viszonyban, hanem a kiskerrel (ED). Szóval a vevő letojja, hogy neked mint boltnak szívás egyezkedni a szervizzel. Ha nem működik a garanciáztatás, akkor nem kell onnan terméket árulni és ennyi. Őszintén szólva tele a púpom azzal, hogy bárhol bármit vesz az ember, a bolt mutogat a szervizre / nagykerre és mossa a kezeit.

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • Diopapa

    addikt

    válasz janeszgol #48 üzenetére

    A szemlélet rossz igen.. Mint outsider megértem a boltokat. De mint fogyasztó, nagyon nem.. Igen, ki kell azokat a márkákat hajítani amiknek nincs rendes szervízhátterük. Egyrészt törvényi előírás, másrészt állítom hosszabb távon többet árt mint használ. Elhiszem, hogy az alkatrész kereskedelem nehéz kenyér.. Folyamatosan jönnek az új termékek (mint pl egy kenyérboltban ugyan az megy 10 évig), az árak erősen hullámzanak, nincs rendes raktárkészlet, tesztelési lehetőség, nagyon bonyolultak az eszközök, sok a hibás széria stb.. De gondolom aki boltot nyit az tisztában van ezzel is. Nekem pl egy 100e Ft-os videokártyám romlott el 3 hetesen majd 1.5 hónapot ült rajta az ipon és csak az Asus Magyarország ráhatására sikerült megoldalni a cserét... :((( Másik eset, rendeltem több mint 2m forint összegben a céghez alkatrészeket (szintén ipon). az egyik WD Blue hibásan jött meg (meg volt ütve). Érkezéskor nem vettem észre, pár hét múlva beszereléskor tűnt fel. Azt a cirkuszt ne tudd meg amit az Ipon rendezett a sz*r 15e forintos HDD miatt.. :U Több pénzt nem fogok oda vinni az fix... Ha nekik ez kell..

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák