- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
Új hozzászólás Aktív témák
-
TR3
tag
Ez sokszor eddig is így volt, mivel ha felhívtad a 112-őt, akkor el kellet mondanod a problémádat mondjuk egy rendőrnek, mivel ott csörgött ki a telefon. Ha neked éppen tűzoltóra vagy mentőre volt szükséged akkor átirányítottak oda, és még egyszer el kellet mondanod ugyanazt.
A hívásfogadó központ azért lesz jobb, mert így legalább lesz ember aki felvegye a telefont. A régi rendszerben sokkal nagyobb volt az esélye, hogy az a néhány ügyeletes éppen beszél, így nem tudja fogadni a hívást. Másrészt így már az ügyfélszolgálaton ki lehet szűrni a nem odavaló hívásokat, és nem az adott készenléti szerv ügyeletesének kell beszélgetnie olyanokkal, akik csak a belföldi tudakozó számát szeretnék megtudni, vagy elfelejtették a telefonjuk pin kódját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Medence topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...