Új hozzászólás Aktív témák

  • TR3

    tag

    válasz #06658560 #9 üzenetére

    Ez sokszor eddig is így volt, mivel ha felhívtad a 112-őt, akkor el kellet mondanod a problémádat mondjuk egy rendőrnek, mivel ott csörgött ki a telefon. Ha neked éppen tűzoltóra vagy mentőre volt szükséged akkor átirányítottak oda, és még egyszer el kellet mondanod ugyanazt.
    A hívásfogadó központ azért lesz jobb, mert így legalább lesz ember aki felvegye a telefont. A régi rendszerben sokkal nagyobb volt az esélye, hogy az a néhány ügyeletes éppen beszél, így nem tudja fogadni a hívást. Másrészt így már az ügyfélszolgálaton ki lehet szűrni a nem odavaló hívásokat, és nem az adott készenléti szerv ügyeletesének kell beszélgetnie olyanokkal, akik csak a belföldi tudakozó számát szeretnék megtudni, vagy elfelejtették a telefonjuk pin kódját.

Új hozzászólás Aktív témák