- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- eBay
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Facebook és Messenger
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- macOS PC-re
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #164 üzenetére
Azt azért ne feledd, hogy a TDI -t és eleve a dízel motorokat nem arra találták ki, hogy jól gyorsuljon és gondolom néhány száz kilóval nehezebb is volt mint a Hondád. Egyébként a TDI motor az egyik legjobb tuning alap. 400k-ból fel lehet rántani stabil füstmentes ~250lóra és rugdalhatod kedvedre nem fog lekókadni benne semmi. Ez a 80-as Quattro 250le volt padon, nem pdtdi hanem őskövület adagolós tdi motor hajtja ennek ellenére még annyira sem okádja a füstöt mint 1-2 széria utcai dízel. 13,6-ot stabilan tudja 400méteren 1500kg-os önsúllyal. Turbó + nyomaték =
"ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér"
Hol itt a probléma? Ezt nyugodtan megteheted egy turbóssal is annyi a különbség, hogy az 3000-től megindul és tiltásig egyenletesen tol mint a barom. Ott 100km/h feletti előzéshez nem kell (kettőt ) visszaváltani mint a szívómotornál lenyomod a gázpedált és annyi.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen