- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
A tápegységekre pl vannak kötelező előírások, pl a PFC megléte, ami a hálózati veszteségeket jelentős mértékben csökkenti. Szóval rossz példát hoztál fel.
Egyébként meg ha tesztpadon hozhatóak a határértékek, akkor elég gyenge arra hivatkozni, hogy nem teljesíthetőek, irreálisak az előírások. Pont az alternatív sw a bizonyíték rá, hogy igenis reális elvárások.
#15-re: Kérdés melyik sugárhajtómű. Mert egy LOX/H2 rendszerű rakétahajtóműből pl csak vízpára kerül ki égéstermékként. De gázturbinával is el lehet érni akár 60%-os hatásfokot is.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz t72killer #55 üzenetére
Városi közlekedésben viszont a buszok esetén nyugodtan kötelezővé lehetne tenni a CNG-t. A technikája kiforrott, Mo pedig az úttörők között volt a bevezetésében. Ehhez képest mindenhol lecserélték a többségét redvás Volvo dízelekre, amik ~2x annyit fogyasztanak, mint egy Rába D10-zel szerelt Ik2xx szériás busz. Ha meg kiment az AdBlue, akkor szerencsétlen Volvonak az Euro2 is éppen csak összejön és okádják a fehér füstöt. A D10 meg mindenféle elbaszott adalék nélkül is hozza az Euro3-at, akár az Euro4-et is. A G10-ről meg ne is beszéljünk, pedig ~20 éves konstrukció.
-
-
#65675776
törölt tag
válasz t72killer #72 üzenetére
Száraz, épített úton 460 km a T-72 hatótávolsága. Ha ettől csak kicsit is eltérsz, már drasztikusan romlik. Egyszerű földút is megfelezi az elérhető hatótávot. Hóban, jégen pedig igen könnyedén elveszíti a tapadását a lánctalp is.
2db póttartályt lehet rögzíteni rá, azzal ~700 km-re nő a hatótávja, szintén csak ideális körülmények között.
Nem véletlen, hogy ha csak kicsit is nagyobb távolságra (azaz >100 km) kell eljuttatni egy hk alakulatot, akkor már szépen felrakják vasútra.
bambano: 1200 l a belső üzemanyagkapacitása a T-72-nek, erre jut 460 km hatótáv.
-
#65675776
törölt tag
Sok esetben nem a motort kell előmelegíteni, hanem az üzemanyagtartályt. A gázolaj szeret bekocsonyásodni hidegben. Anno a Совтрансавто sofőrjei kamionparkolónak használták az utcánkat. Rendszeresen állt itt 6-8 kamion. Télen érdekes volt nézni őket reggelente, ahogy elmentek az újságoshoz, vettek egy marék legolcsóbb újságot (ha nem volt náluk otthonról Известия vagy Правда) és lazányosan alágyújtottak az üzemanyagtartálynak. Közben megmelegítették rajta a KV-t is. Télen enélkül meg sem próbálták elindítani a motort.
Nyilván azóta kissé jobba helyzet, mert rommá van adalékolva a gázolaj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen