Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    Úgy tűnik akkor a UPC még egy lapáttal hozzájárul a shithegyhez. Régen nem volt ilyen, nyár óta már szinte minden héten van egy nem gyenge 12 órás szolgáltatás-kiesés.
    Eddig a múlt heti a csúcs: 26 óra.
    Ez már az a szint, amikor a panaszt az NMHH-nak kell jelezni, bár az passz hogy fog-e történni valami, minden bizonnyal nem.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz bambano #12 üzenetére

    Ez egy jó ötlet, köszi!
    Még egyébként nem is jeleztem a UPC-nek sem a gondot :DDD De a fosbúk oldalukon láttam, hogy egyébként országszerte gond van (temérdek elégedetlen felhasználói bejelentések, napi szinten) ahol a fb oldalt egyébként kezelő upc-s mancika a szokásos, maximum 1-2 szóval eltérő sablonüzenetekkel "nyugtatja" az ügyfeleket, bár van küldd el privátban az ügyfél azonosítód megoldás is.

    Van itt egyébként egy tájékoztató: Karbantartások Itt általában 6-12 órás intervallumokat adnak meg, utóbbi alkalmakkor mindig bőven meghaladt a kiesés – ha egyáltalán oda volt írva.

    UPC-nek meg azért nem jeleztem még a dolgot, mert az van az ÁSZF-ben, hogy csak akkor jogos a panaszom hogy ha a bejelentéstől számított 72 órán belül nem oldódik meg a probléma. Addig meg simán kibekkelik, aztán habira pampogtam.

    Eddig minden alkalommal amikor kihagyás volt, akkor a szomszédoknál (társasház) sem volt internet amit abból gondolok, hogy a UPC Wi-Free SSID-k eltűnnek az éterből.

    Ebből kiindulva jóval nagyobb lehet a gond, így meg szerintem hiába fenyegetőzök nekik meg mancikának az NMHH-val, nem hiszem hogy fognak (tudnak) egy bejelentéssel bármit is érdemben kezdeni.

    Mindenesetre elindult a folyamat...

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Új hozzászólás Aktív témák