Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz BlackPriest #39 üzenetére

    a biztonság és a fogyasztás között egyenes arányosság van, mivel a biztonságot újabb és újabb vasdarabok beépítésével tudják javítani, ami növeli a tömeget->fogyasztás nő. azt is megállapították már (lehet, pont te, bocs, de nem keresem vissza), hogyha nő a fogyasztás, nő a károsanyag kibocsátás.

    a bogarad azért fogyaszt keveset, mert nulla a biztonsága és nincs benne elég anyag, ami az életedet védje.

    tehát a példa teljesen korrekt volt mindenki számára, aki nem kocasofőr és minimális szinten tisztában van az összefüggésekkel.

    (#41) daa-raa: én elhiszem, hogy már eddig is szép gyűjteményed van bak trófeákból otthon, de ne erőltesd tovább. összehasonlítani egy gázturbinát egy dugattyús motorral rotfl. a gázturbinával az a helyzet, hogy a dugattyúshoz képest kicsit magasabb fordulatszámon adja le a megfelelő teljesítményét. Hétköznapi utcai autóknál szinte egységesen 6500 ford/perc a maximum, ami fölött elveszik a gyújtást, hogy ne tudja meghaladni. Egy gázturbinának vagy sugárhajtóműnek nagyjából a tízszeresénél van az alapjárat, és a hússzorosán pörög, amikor rendesen tolják neki. Emiatt ha ráteszel egy reduktort, sokat nő a hajtótengelyre jutó teljesítmény. Ezért gyorsul jobban "negyedmérföldön" az abrams. Ugyanezen okokból nem ér semmit se a dízel a benzinessel szemben (összehasonlítható paraméterek esetén).

    (#44) -=RelakS=-: én is ki lennék :P ráadásul az derül ki, hogy a kisebb köbcentis motor gyakran nem takarékosabb, mint a nagyobb, mivel ugyanolyan menetdinamikához kevésbé spórolós üzemmódjában kell járatni.

    (#45) Depression Biztos Ziegler vezette :)

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák