Új hozzászólás Aktív témák

  • PB

    tag

    válasz listerrr #17 üzenetére

    Én semmi kritikát nem szeretnék megfogalmazni, mert teljesen feleslegesnek tartom izekre szedni.

    A prezi jelenség számomra azt tényt cáfolja meg hogy a magyar vállalati kultúra sajnos képtelen befogadni a marketinget... nem egy "felkockázati-tőkésített" startupot ismerek személyesen, Leonardo 3D stb. és ha egy jó magyar ötletet sikerül technológiailag piacképessé tenni, na ott általában megáll a tudománya a hazai cégeknek, de legalábbis nagyságrendekkel gyengébben teljesítenek.

    Hiába van egy remek terméked ha nem tudod eladni, amennyiben a fejlett piacokra tervezel betörni ott bizony kellenek olyan uri huncutságokra is költeni mint társadalmi felelősségvállalas, tömegkommunikáció (hype), nem pedig vert izzadva leszallitani a funkciot amit a felhasználók 20%-talan észrevesz, 80%pedig továbbra sem.

    Egyszóval ha a prezi nem csinálná ezt (is) amit most, akkor maga alatt vágná a fát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák