- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- Debian GNU/Linux
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Lassan betiltják mindenhol ezeket és a többi "sharing economy" szénája sem áll jól, hiszen a legtöbb csak azért működik, mert a szabályokat és az adórendszert kikerülve végzik a tevékenységüket. Ez meg érthető módon csípi a szemét a konkurenciának és az adóhatóságnak és a hivataloknak is. Az elvileg pénz nélküli lakásmegosztásnak viszont lehet jövője, de az még jobban a bizalomra épít.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
edward2
addikt
Vajon miért? A cégek látják, hogy a jövő az autonom taxiban van így világszintű "taxi" cégek lesznek. Nem kezdenék bele most a taxizásba...
-
Remelem a magyar taxisokat az IFA támogatja...
https://www.coreinfinity.tech
-
félisten
A taxival szerintem az a legnagyobb baj, hogy nem csak egy autót használok vele, hanem egy sofőrt is, ami sok esetben nyilvánvaló pazarlás, hiszen nincs szükségem rá.
Maga az egész Sharing Economy arról szól, hogy ne pazaroljunk, hanem használjuk ki a meglevő, de parlagon fekvő erőforrásokat.
A nagy adóügyi dilemma az, hogy a megtakarítás, azaz a ki nem adott pénz lehet-e adóalap.
További nagy kérdés pedig, hogy egyáltalán jó-e, ha gazdaságosabban bánunk az erőforrásokkal, hiszen a jelenlegi gazdasági rendszerünk a növekedési kényszer talaján áll, és maga a pazarlás is gyakran gazdaságnövelő tényező.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Tigerclaw
nagyúr
A megoldás az lenne, ha a taxisok átvennék az UBER felhasználóbarát megoldásait...de láthatóan a legtöbb taxiszolgálatnak csak a tüntetéshez fűlik az oka, de ahhoz nem hogy minőségi szolgáltatást nyújtson. Amúgy a kormány az UBER ellenes intézkedései mellett a Taxisok háza táján is nézelődhetne, mert ott is nagy üzemben megy az adócsalás, a lehúzós taxis hiénákról nem is beszélve.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Egy telekocsi szolgáltatás sharing economy, mert azt mondja, hogy holnap megyek Prágába, vagy Londonba Debrecenből...ki jönne még arra. Mindenki tudja, hogy honnan hová megy és az uticél -on, útvonalon nem fog különösebben módosítani senki kedvéért.
Az UBER viszont inkább magántaxi, mert 99% hogy te nem oda akarsz menni, ahova az utasod akit felveszel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
E770
senior tag
Végre nem Csak az Uberről szól egy cikk e témában, jön még ide is Lyft, Gett és a többi - ennek nem lehet és szerintem nem is szabad ellenállni.
És senki se felejtse el a többi jelenleg is megtűrt személyszállítást, a sofőrszolgálatokat, limuzin, oszkár, reptéri furgonok, külföldre kisbusszal, elitaxik, stb. -
félisten
Amint a szürkének, ennek is számtalan árnyalata van, ami jogszabályilag lekövethetetlen.
A lényeg az, hogy ellentétes igényeknek kellene megfelelni, azaz valami jó kompromisszumot kötni -- aminek vélhetően nem kis hazánk lesz az éllovasa, mi inkább a jó megoldások idiotizálásában vagyunk jók...
Anno tán a románoknál volt stopposjegy. Tulajdonképpen mindenki jól járt vele:
- a stoppos olcsón utazott,
- az autós megosztotta a költségeit, sőt, tán még a stoppos személye is lenyomozható volt,
- az állam is kapott némi bevételt.Na, valami ilyesmit el tudnék képzelni, mondjuk virtuális formában, ésszerű arányokkal.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
edward2
addikt
válasz sketchifun #13 üzenetére
Ezt kifejthetnéd.
-
mikung
aktív tag
Ha kb. ugyanaz és nincs "félnivalója" mert korrekt sofőr, akkor a taxis miért nem kínálja magát az uberrel is hogy több fuvart szerezzen ? Neki pont minden nyavajája (páv2, c jogsi, sárga kocsi, szabad buszsáv használat, stb. ...) megvan hogy előnyt szerezzen a többi "kocataxissal" szemben.
-
E770
senior tag
remélem az igazi képviselők, politikusok szintén támogatják: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen