Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    No nézzük. Ha azt mondja a kormány, hogy személyszállítás veszélyes, és nagy felelősséggel járó üzem, az rendben van, nyilván ésszerű, hogy emiatt plusz feltételeket támasszunk. Nézzünk a kívánalmakat:
    "a személyszállítást vállaló sofőrnek be kell töltenie a 21. életévét"
    Legyen, nem hiszem hogy az a 3 év sokat osztana szorozna. Gyakorlatilag előír 3 évi vezetési tapasztalatot.
    "megkülönböztetett vizsgákat kell teljesítenie és megkülönböztetett jogosítványokkal is rendelkeznie kell"
    Ezt megkövetelik más sofőröktől is, szóval rendben van.
    "a személyszállításra használt jármű nem lehet 10 évesnél idősebb"
    Ha jól tudom ezt az Uber is előírja (az már mondjuk külön kérdés tényleg az életkoron múlik-e a dolog)
    "valamint a sofőrnek élet- és vagyonbiztosítást is kell kötnie"
    Teljesen reális elvárás
    Arra is felhívta a figyelmet, hogy Budapesten további szabályok is érvényesek, például a budapesti taxiállomás-engedély kiváltása
    Na ez viszont nem reális. Miért kéne taxiállomás engedélyt kiváltani olyannak, akinek nincs rá szüksége?

    Az ég világon semmi bajom azzal, ha ugyanolyan elvárásokat támasztanak a taxisoknak és az Ubereseknek, egészen addig amíg az nem egy olyan szolgáltatás / adó amit csak az egyik félnek válik hasznára.

    Megjegyzem a cím azért így erős túlzás. Az Uber nincs betiltva, csak egy Uber sofőrnek ugyanazokat teljesítenie kell, mint egy taxisofőrnek. Igaz hogy ezzel a dolog "közösségi" részének alávágtak, de ettől még maga a szolgáltatás élhet. Mivel az árak kereslet - kínálat fényében alakulnak, ezért esélyesen drágább lesz, mint jelenleg. De úgy gondolom ha még ugyannanyiba is kerül, mint a rendes taxi, akkor is jobban megérheti Ubert hívni az utasoknak (értékelési rendszer, fizetés, stb.).

Új hozzászólás Aktív témák