- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mukorka
addikt
Elvileg az opengl fejlettsége számít. Lehet az jobb Nv kártyákon, mintha ezt olvastam volna. Nekem nem akad bár volt egy két fura jelenet de pl videót egyáltalán nem tudok felvenni mert még az én gépemmel is lemegy 15-re az fps míg egy BF3-at is fel tudtam venni ultrán 1080p-be 40 fix fps-el...
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
SzlobiG
félisten
válasz atidzsiforc #300 üzenetére
John Carmack-al.
-
atidzsiforc
őstag
Egyebkent ezek a szerencsetlen idesek csak leforgattak a buildet es elkuldtek a kiadonak es teszteles gyanant leteszteltek, hogy mi lesz, a quakelive-ban elernek 1000 minusz fraget?
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
->Raizen<-
veterán
válasz atidzsiforc #304 üzenetére
Mi vagyunk a tesztelők! Mintha ez még nem a teljes játék lenne epic F.A.I.L a készítőknek!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
proof88
addikt
hát az opengl maga biztos nem probléma, régen sem volt probléma, most sem az. Az tényleg eltérhet, hogyan támogatja az opengl-t az ati és hogyan az nvidia. A cinebench meg más tészta.
Egyébként egyik ismerősöm most mondta hogy a laptopján a rage-es driverrel tök jól megy neki a cucc. Neki HD5650 van benne. Szaggatás nélkül és szépen megy neki, azt mondja h látja h nem mindig frissülnek egyből a textúrák ha forog, de nem érdekli, mert fix fps-e van és jól néz ki. -
SzlobiG
félisten
válasz ->Raizen<- #310 üzenetére
Kár hogy elfelejtette tesztelni is.
-
-
proof88
addikt
válasz ->Raizen<- #310 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz atidzsiforc #312 üzenetére
végül is jó ez a cucc, idáig eljutottunk úgy látom estére
de most komolyan. Jó cucc ez, majd megjavul mindenkinél a gyors frissítés, nem fog lefagyni, meg később élesednek a most még homályos tárgyak. Aztán jó lesz ez. Aztán ki tudja milyen jó játéknál lesz később felhasználva ez a motor. De legalább itt tart! Vegyük ezt is figyelembe. Azért ez mégiscsak újdonságok tömkelege technikailag, ennek még jobban ki kell forrnia. Megvenni meg nem feltétlenül kell ezt a techdemó játékot. -
Mukorka
addikt
Nem rossz a játék, igaz kb mindentől lefagy amit el lehet képzelni. A grafika összképe tényleg nem vészes csak senki ne menjen közel semmihez mert elhányja magát
A játékmenet szerintem nagyon monoton lesz egy idő után. Hasonló ellenfelek, sokszor rossz scriptelés. Egy végigjátszást talán megél de ha csak azt nézem hogy ez az ID és ehhez viszonyítom a Techland Dead Islandját én szégyellném magam ID helyében.Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
GeneraL_XTX
veterán
nem nagyon akart működni nálam ez a "rageconfig"-os megoldá, egyáltalán hogy lehet CFG fájlt létrehozni?
-
atidzsiforc
őstag
En attol hanyom el magam, hogy bc2 singleben a boliviai palyan a megjelenes ota ottvan egy olyan k*r****ronda textura, ami meg az elobb mutogatott ajtonal is 1337x rondabb
Azota volt kismillio patch, 3x csereltem vga-t(nem bc2 miatt), tegnapelott ujrakezdtem es meg mindig ottvan.r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
romero28
senior tag
válasz GeneraL_XTX #317 üzenetére
én úgy csináltam , hogy a \Rage\base mappán belül van egy-két cfg fájl , azokból az egyiket kimásoltam az asztalra , átneveztem rageconfig-ra , majd a tartalmának törlése és az új kívánt tartalom beillesztése után elmentettem , majd így raktam vissza a base mappába
[ Szerkesztve ]
-
maross
veterán
en is epp arra gondoltam tegnap, hogy elokeresek par fullhd doom3 kepet, mert szerintem majdnem igy nezett ki a jatek, vagy csak nagyon megszepult az emlekeimben.
szerk:gtx295-on rageconfig egy nagy kekseget eredmenyezett, cache file semmit, legujabb driver semmit (bar csak eggyel regebbi volt fent).
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
veterán
Az mitol van ,hogy 30 masodpercenkent megakada game ? meg a hangja is megall olyan 5secre , menuben is ugyanugy csinalja mint jatekban.
Azt meg megertem,hogy 5-7 fpsel megy a gepemen, de mik ezek a fel percenkenti megakadasok ? -
maross
veterán
hibatlan, ki se hasznalja a kartyat, csak gyors forgasnal kb 1-2 tized masodpercig mosottak a bekuszo texturak.
adiba: annyira nem veszes am, ha szeretted a borderlands-et, mindenkeppen probald ki.
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Departed
őstag
Mindenképp érdemes feltenni mindenkinek a vga-jához tartozó cfg-t, amit kolléga a #257-ben linkelt!
Én a 2GB-os vga-mhoz tartozó cfg-t tettem be, így no szaggatás, no utólagos textúrakitevés.
Egyedül az marad úgy, hogy sok az elmosott textúra alapból, de úgy már tökéletesen játszható és élménydús.Talán érdemes lenne kitenni a cfg-k tartalmát első hozzászólásba, nélkülük nem is érdemes elkezdeni játszani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Boxon és PS3-on jól néz ki. PC-n lehet ilyen ocsmányságba belefutni (a rendszer automatikusan állítja be a részletességet a számítógép paraméterei szerint, és ez a felhasználó akaratából megváltozhatatlan). Mondtam, hogy a megatextúrázást a mai hardveres kiépítés nem szereti. Majd akkor lehet erre az eljárásra visszatérni, ha minden prociban lesz egy IGP, és az a teljes rendszermemóriát eléri. Addig csak konzolon lehet normálisan megoldani. Elsősorban boxon, mert ott közös a rendszermemória CPU és GPU oldalról, de PS3-on is lemegy. [link] - lényegében a streaming rosszabb, de ez abból adódik, hogy a PS3-on dedikált memóriája van a GPU-nak. PC-n a legrosszabb a jelenség sajnos, akinek persze IGP-je van, annál jobb a frissítés gyorsasága.
Ez a megatextúrázás egy fantasztikus technológia egyébként, csak a PC még nem készült fel rá. Azért emlegeti Carmack az Xbox 360-at, mert annak a felépítése a legjobb erre az eljárásra. Később persze megoldódik minden. PC-n is az integrálás fog dominálni, olyan APU-kkal, melyeknek a CPU és a GPU része közös címtartományt használ, és a rendszermemória, illetve a virtuális memória is teljesen elérhető a GPU számára. Na az amit Carmack kitalált itt nagyon jól fog működni, de amíg dedikált VGA van, addig csak a szívás lesz vele. Nem csoda, hogy nem sokan építenek jelenleg megatextúrázást a motorba, pedig elég sokat oda vannak érte, csak a többség megérti, hogy a hardverek még nem érettek meg rá. Carmack szerintem úgy gondolta, hogy ő meg tudja oldani a limitációkat. Hát nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
felraktam az uj ati drivert amit direkt Ragehoz ajanlanak. hat ezzel 8 masodpercenkent all meg a kep 3-4 secig ,valamit nagyon elqrtak
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SLI és a CF ebben a motorban nem ér semmit. Bár igazából mindegy, hogy aktív-e vagy sem, mert lassítani nem lassít, gyorsítani meg a jelenetek fix számítási szinkronja miatt nem tud. A Rage a beállításokat egy GPU-hoz paraméterezi, amikor elindítod, akkor beállít egy grafikai szintet (nem mindig a legmagasabbat) és azt nyilván nem tudod állítani. A motor megcélozza a 60 fps-t. Láthatod Keldor tapasztalatait. A GPU sokszor nem is vált 3D-s órajelekre. Ez azért van, mert a sebesség nem a grafikus processzor képességeitől függ, hanem a teljes memóriaalrendszertől. Tekintve, hogy a PC-ben a rendszermemória mellett még van egy VRAM is, így a bonyodalom nem kicsi. Persze nem kell sajnálni Carmacket, pontosan tudta, hogy a megatextúrázás mivel jár.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz abridabri #338 üzenetére
Kevés a VRAM-od, és lassú a rendszermemória. Ezen driver nem segít. A motor azért áll meg, mert áttértél egy új megatextúra cellába, és azt be kell tölteni, az előző helyére. [link] - itt az egész működési elve (elnagyoltan mutatja, de a lényeg benne van). Ha nincs elég erőforrás a hardver oldalán, akkor az megállást eredményez, belekalkulálva, hogy a rendszermemória elérése a GPU-nak eleve lassú.
Ez a motor a szoftveres limitációkon túl a hardver szempontjából ott fut nagyon jól, ahol a rendszermemória throughput sebessége nagyon magas, és VRAM kapacitás is van bőven. Nyilván egy DDR2-800-as rendszermemóriától, és fél giga VRAM-tól egyiket sem lehet elvárni. Sajnos szintén szükség van gyors PCI Express kapcsolatra, ami nem árt, ha közvetlenül a processzorba kapcsolódik. Ha már van egy északi híd közötte, akkor az a megatextúrázás szempontjából lassító tényező, bár annyira nem komoly, mert a proci és az északi híd között magas sebességű busz szokott lenni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRAM órajel tulajdonképpen mindegy, a GDDR5-ös kártyákon elég a tempó alapból is. Ott kapacitás kell. A rendszermemória teljesítménye számít. Szintén számít, ha az időzítéseket csökkented. Csodára persze ne számíts. Van még pár tucat API limitáció, amit ez nem old meg. Igazából a jelenség állandó, csak arra lehet törekedni, hogy a kirajzolás annyira gyors legyen, hogy azt ne lehessen észrevenni. Carmack ezért várja messiásként a PRT (Partially Resonant Textures) eljárást, mert az elvileg sokat tud segíteni a kirajzolás sebességén. Az IGP-ken talán teljesen el is tudja tüntetni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sonja
veterán
És persze nem is így nézett ki. Ez azt szimbolizálja, hogy a doom 3 2005-ben így nézett ki. Persze már moddolva, de akkor is.
COMPRESS "Still taking up 500gigs Carmack and running at 5 fps"
"DAMMIT compress it again"
"Taking up 250 gigs getting 10 fps"
"DAMMIT compress it again"
"Taking up 100 gigs, looks like ♥♥♥♥ cant tell if its a game and running at 20 fps"
"DAMMIT I said it would run at 60 fps compress it again"
"22 gigs now think, looks, like, shenmue but with no interactive objects, running at 60 fps"
"YES"
"Its really buggy on pc though"Carmack runs out the door "ITS FINISHED!"
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
sto1911
veterán
"Kevés a VRAM-od, és lassú a rendszermemória. Ezen driver nem segít. A motor azért áll meg, mert áttértél egy új megatextúra cellába, és azt be kell tölteni, az előző helyére." -
meg a loturot! Nekem ugyanez a helyzet all fenn, es MOZOGNI sem tudok, mert ugy beall a kep! Nem tolt az semmi ujat be. A hibernalokamrabol se tudtam kijonni...1G VGA + 4G rendszer memoria mellett ne kelljen mar ennyit swappelnie... (Foleg, ha magatol kepes lenne beallitani a minoseget. Vegye akkor lejjebb, ha mar nekem nem engedi).
Egyebkent felraktam az uj drivert, a regivel nem is probaltam, lehet jobb lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
maross
veterán
de amugy tenyleg, az 1999-es Shenmue nevu jatek is nez ki ilyen jol .
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
ÁdiBá
addikt
Kipróbáltam én is.
1 Giga memóriát fogyasztott csak a játék.
Nem akadt nem szarakodott. Ami kicsit zavar az hogy a monitor közepén mikor mászkálok ilyen remegések jelentkeznek...
Kicsit idegesítő.
Játékélmény tipikus Quake 4-re hasonlít. Megyek és lövök...
Grafika, hát... valahol lehet látni hogy mai játék, de többségében elég gyengének bizonyult.
Az 580GTX épp hogy súrolta FullHD-ban a 30% Gpu terhelést.ÁdiBá
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen