Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Poll Tamás #16781 üzenetére

    Igen, elképzelhető, hogy a rossz optimalizálás is benne van a dologban és az optimalizálással még azért lehetett volna javítani a dolgon, de ettől függetlenül gyenge is már ez a vas, akárhonnan nézzük, mind memóriában, mind GPU-ban (hidd el, a legnagyobb probléma itt a GPU, az már a 2006-os megjelenésekor is elavult volt). Szerintem nem lesz más a végleges Mafia II verzió sem, elég kiforrott build-nak tűnik, nem valami összetákolt szar. Pont ez a tragikus egyébként, hogy a PC-verzió állítólag kiválóan skálázható és a gyengébb gépeken is jól fut, erre tessék, a PS3-on ezzel is gond van.

    Amúgy meg teljesen mindegy, hogy mi miatt fut szarul a játék, egyszerűen nem vigasztal, ha rálegyintek, hogy "jó ez a gép, csak éppen senki nem törődik a játékok megfelelő optimalizálásával". A két dolog kvázi azonos, tök mindegy, hogy mi miatt fut szarul, márpedig a Mafia II demo szarul fut, itt-ott eléggé gázul is néz ki, ezzel nehéz lenne vitatkozni.

    Az a baj, hogy a fejlesztők 95%-ban PC-n készítik a játékokat és az ő szemük előtt ugye most az lebeg, hogy lehet számítani bőven a számítási potenciállal, hiszen a mai asztali gépekben már ott figyel az 1 GB rammal felvértezett VGA, ami seperc alatt lerenderel bármit. Aztán akkor kezdenek gondban lenni, amikor át kell ültetni a játékot a konzolokra. Na, ekkor jön az, hogy butítunk, felbontást csökkentünk, textúrát méretezünk át, kiveszünk tereptárgyakat, letiltjuk a V-Sync-et, stb., bármit megteszünk, csak hogy elfogadható sebességet préseljünk ki a játékból, ami egyébként néha az atomerőmű asztali gépeket is megizzasztja. Mindehhez persze kevés idő is áll rendelkezésre, tehát nem jut elég gond az optimalizálásra sem, amivel még lehetne menteni a menthetőt.

    A Wii-t nem keverném ide, az alapvetően más célokra kitalált hardver, ami tipikus iskolapéldája annak, hogy kis erőforrással is lehet kiválóan szórakoztató hardvert építeni, soha nem a látványorgiára gyúrtak (ez mondjuk látszik is az általad említett Wii-s COD-átiratokon is, pl. MW). A PS3 nagyon nem így indult, bár lassan sajnos vélek hasonlóságot felfedezni a Wii-vel. Egyre kevésbé lehet a grafikával büszkélkedni.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák