-
IT café
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nestor16
senior tag
Már beszéltem az eladóval, nem tudott érdemlegeset mondani, csak hogy az lenne a legjobb, ha postán jegyzőkönyvvel nyitnám ki, de kételkedik, hogy megoldható-e, ugyanis hogyan lehetne helyben kipróbálni...
Azt mondja, hogy műanyag tasakba és papírba is be van csomagolva, ha nem állt vízben, akkor szerinte nincs baja valószínűleg.
Ez a posta hibája egyértelműen, ha elromlott, miért is vállalná bárki más magára?! Akár az eladó akár én, ha egyszer zsákbamacska a dolog. Csak a postán kéne megoldani, az meg már csak hétfőn lesz nyitva...
Üdv, Dávid
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Neked is üres doboz ment ki? Nekem személyes ügyintéző vette át, az követelte a feladási igazolást. Egyébként chatelés közben hallottam a gépelést, tehát lehet a chatbot is élő személy. Nincs valami Nike igazolásod, hogy a feladási bizonylat hiánya ellenére is visszautalták a vételárat? Egyébként az tényleg fura, hogy a UPS? MBE se futár, se személyes leadás esetén nem ad elismervényt. Ezt esetleg nem találtad meg leírva valahol? Továbbítanám a Nikenak. Egyébként nagyon ki van szolgáltatva a vásárló. UPS, MBE nem ad angolul igazolást arról, hogy náluk nincs átvételi elismervény, ezt a Nikenak is megírtam ők sem válaszolnak. Innen sem válaszolnak, pedig gondolom az ő dolguk lenne a vásárlók képviselete.
Chargeback-ről akkor hallottam először, amikor a Malév csődbe ment. Akik kártyával vettek jegyet, azok visszakapták a pénzt. Itt jeleztem az OTP-nek, másnap pontosítást kértek, majd írták, hogy megindítják a folyamatot. Remélem ők tudnak majd segíteni. Azért az tényleg röhej, hogy ekkora világcégek, mint a UPS, MBE, Nike szívatják az ügyfeleket, nem válaszolnak kérésekre/kérdésekre. Jól meg kellene büntetni őket.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Esetem azért nehezebb, mert üres doboz érkezett hozzájuk. Mondjuk tényleg fura, hogy nálad miért kekeckedtek. Nem is értem mi volt a gondjuk. Nem találtál arról hivatalos leírást, hogy a UPS nem ad csomag átvételi elismervényt se személyes, se futár általi átvételkor? Mondjuk tényleg fura, hogy ilyen alap dolog nincs náluk. Én kértem az MBE-től, UPS-től is, hogy angolul írják le, így tudom magam igazolni a Nike felé, de még csak nem is válaszoltak. Remélem a chargeback sikerül majd.
-
Fancy-boy
addikt
De akkor minek írtad le? A kolléga semmivel sem lett ezzel előrébb. Neked nem adnak? És?
Úgy mondtad, mintha az lenne a hivatalos, hogy az említett cégek nem adnak.
Erre válaszoltam, hogy nekem adnak.És mit csináltál?
"Úgy pontos akkor, hogy neked adott."Elkezdtél nyelvészkedni, mikor egyértelmű volt, hogy csak a saját tapasztalatomat írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Én egyáltalán nem kötekedtem, csak egyszerűen megvilágítottam a másik oldalt is.
Magyarán, ha valaki olvasta a hozzászólásodat, arra a következtetésre juthatna, hogy az adott futárszolgálatok nem adnak átvételi elismervényt.
Így viszont kiderült, hogy mi a helyes eljárás.Az egészből az következik, hogy téged szépen átvernek. Ennyi a lényeg.
Bizonyára nehéz ezt lenyelned.
Igen, ha nekem adnak, akkor hivatalosan adniuk kellene másnak is.Én így gondolom. Nem kell egyetértenünk.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Azért ha valamelyik futár ad elismervényt az eléggé arra utal, hogy mindegyiknek kellene (egy adott cégen belül). Nem hinném, hogy ilyesmit önhatalmúlag kitalálna bárki. Az inkább valószínű, hogy a futár sumákol (mivel siet) és nem ajánlja fel ha az ügyfél nem kéri az elismervényt.
Jester
-
-
pinnacle
nagyúr
Felhívtak a Nike-tól, azt mondták 9 napon belül visszautalják a pénzem. Kértem egyeztessenek a UPS-el, hogy ne legyen máskor ilyen probléma, mert ők nem adnak proof of postage-t. Azt mondta az ügyintéző, hogy pedig azt mindig kérni kell. Persze, nem ő a Nike jogásza, de azért kíváncsi lennék, csak nálunk nem adnak átvételi elismervényt vagy az egész világon ez van?
-
addikt
Tehát nekem mint feladónak se jön semmi amikor a címzést megcsinálom?
Lehet régen adtam már fel rajtuk keresztül de fura volt ez. Mindegy, a számot kimásoltam meg magát a kinyomtatható vackot amit persze nem nyomtatok ki letöltöttem.
Futárnak is hagyok azért valamit.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Megkérdeztem az EU-s fogyasztóvédelmi referenstől, jogszerű az, hogy nem kapok semmi átvételi elismervényt? Azt mondta ezt a NAV tudja megmondani. Ha azt mondják kellene kapni valamit, akkor lehet nem fognak hivatalból eljárni, hanem tovább kell mennem a fogyasztóvédelemhez. Szerintem mindenképpen kellene valamit adniuk, hiszen mi történik akkor ha a Mail Boxietől nem jut el a UPS-ig a csomag? Miként tudom igazolni, hogy feladtam? Lehet ilyen esetben le kell fotózni a pulton lévő csomagot. Az is fura, ha minden depoban lemérik a csomagot, akkor miért nem derül ki, ha valahol kevesebb. Egyébként fura, hogy üres doboz ment ki. Valaki hallott már ilyenről? Mondjuk lehet jobb is, hogy üres volt, mintha valami vacak cipő lett volna benne, azt tényleg nehéz lenne bizonyítani, hogy nem én adtam fel.
Egyébként megírtam a Mail Boxienak, UPS-nek, hogy kellene valami igazolás a csomag átvételről, előbbinél azt mondták ezt a UPS tudná elintézni, a UPS-től meg nem is válaszoltak. -
Onderon
senior tag
FedEx nem ad. Most küldtem velük csomagot, háznál vette fel, feljön a futár, elveszi a csomagot és ennyi. UPS ugyanez. DHL-t többnyire az irodában vagy partnernél adok fel, ott adnak, de pl. a partner nem méri le a súlyt, nincs is mivel, egy mobiltelefon bolt, nincs mérlege. GLS ad, ha visszáru, normál csomagot nem küldtem még velük. DPD-re nem emlékszem.
-
A legkissebb borítékban küldtem el egy A4 lapot 6km távolságra.
Szolgáltatás minősége romlik, egyre több posta bezárt, az árak az egekben...nem jó ez így!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Csak mi Magyarok vagyunk ekkora balekok!?
Nagyon úgy néz ki...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Írtam az ügyfélszolgálatnak...jobbat így most nem tudok.
Azért egy ekkora hazai vállalatnak nincs erre a célra külön részük....na ez gáz!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
félisten
Ha esetleg más is belefutna ilyesmibe. Inverz csomag volt hollandiába, a magyar részt a posta viszi, utána átadja a dhl commerce-nek. A szívás ott van, hogy nincs magyar ügyfélszolgálatuk (már aki nem tud angolul például). A dhl commerce azt reagálta, hogy késhet a vám és egyebek bla bla miatt, vizsgálatot amúgy is csak a feladó indíthat. A posta csak akkor indít vizsgálatot. ha elküldök nekik két nyilatkozatot, egyik az övüké, másik a dhl-é. Megkerestem emailben a céget, akihez ment a csomag és egy órán belül feldolgozták a kérést, vissza is utalják az összeget. Gondolom ők is látják, hogy annak már kuka. Apró érdekesség, hogy a dhl express (a magyar dhl) semmit sem tud a dhl commerce-ről, tehát se segítség, se kérés továbbítás, semmi. No komment.
[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Akkor még-egyszer elmondom.
Szerintem kétszer kifizettették vele a vámkezelés díját. (igen, tudom, hogy az micsoda)
De nem kell találgatni. A nyugtán rajta kellene lennie, hogy mit fizetett ki.
Sőt, a posta honlapjáról letölthető az e-számla, ami rajta van minden szükséges információ.
A következő postai felületen minden részletesen megtalálható az adott küldeményről, amennyiben megadja a szükséges adatokat: [link][ Szerkesztve ]
-
félisten
Újabb infó a postáról. Szerdán átvették az üzleti csomagot és azóta semmi sem történt vele a nyomkövetés szerint. Ezt ma meg kellett volna minimum kapnom, teljesen nonszensz amit művel a posta néha. Mondjuk nem is szállíttatnék velük , ha lehetne mást választani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
- Lenovo ThinkPad P53s i7-8565U 8x4.6Ghz/32Gb DDR4/512SSD/Nvidia P520/15,6" Workstation Laptop
- Tervezői Dell Precision 7520,15.6",FHD,i7-7820HQ,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN11 Laptop Notebook
- XPS 9320 27% ÁFA 13.4" FHD+ IPS érintő i7-1360P 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen