Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz frame>24 #8 üzenetére

    Ahol van felvehető companion (aki annyiban tér el a bérelhető magad gyártotta tucat NPC-ktől, hogy van véleménye, van feladat amit ad és olykor diskurálhatnékja van) ott látszik a térképen is méghozzá nevesítve. A neve ki lesz írva. Így például belépve az első faluba és térképre kapcsolva látható két név. Mindkettő Companion-t takar. Egyikük (Edér) egy harcos, a másikuk varázsló.

    Később lesz még pap, agybuzerátor, druida, ranger, chanter is akiket felvehet a játékos és ezek mindegyike látszani fog a térképen is (a pap csak bizonyos szintű ismertség és feladat teljesítése után kerül elő, a többiek fixen ott lesznek ahol lenniük kell).
    A maximális létszám 6 fő (karaktert is beleértve de a ranger-ek állatait nem számolva). Fontos tudni, hogy ha itt egy companion meghal az halott is marad, nincs resurrection. Szóval óvatosan a nagy hősies rohamokkal, mert így jóféle sztoriktól, érdekességektől és személyiségektől esik el a játékos.

    A játék egyébként végigvihető szólóban is (achievement is van rá ha nem GOG változattal nyomja az ember mert ott nincs achievement, cserébe a legtöbb bug ami előjött steam-es verzióknál - például eltűnő ranger comapnion, dupla kattintós bug, meg nem jelenő achievement-ek - az itt nem fordul elő) és nem is nehéz, csak másként kell játszani, máshová helyezni a hangsúlyt.

    A hard nehézség meg lényegében több helyütt könnyebb mint a normál, mert normálhoz képest kevesebb de erősebb lénytípust vonultat fel a sok kisebb helyett a játék. Itt pedig ami igazán veszélyes a harcban az a tömeg. Több gyengébb ellenfél kordában tartása lényegesen nehezebb, mint kevesebb de erősebb lényé. A csapdák hard fokozaton kicsit nagyobbat csapnak a kisebb fokozatokhoz képest, így prímán használhatóak.
    Emellett hard-on kicsit drágábbak a cuccok meg legfeljebb 2 adagnyi pihenésre elegendő alapanyag lehet a csapatnál, tehát gyakrabban kell visszatérni a fogadókba pihenni.
    Ja és egyes skill/tulajdonság tesztek amik szövegekben kerülnek elő, magasabb értéket igényelnek.

    Például normál nehézségen a kezdő táborban lévő harcnál összesen 9 ellenfél volt, hard fokozaton csak 6. Később a romoknál a pókok/fekete zselé/takony szörnyikék száma is kevesebb cserébe nem a leggyengébb hanem az egyel erősebb típus lézeng belőlük. Normálon elég egy 13-as tulajdonság teszt a kezdeti menekülő brancs egyik tagjának megmentéséhez, hard fokozaton ehhez 15-ös érték kellett.

Új hozzászólás Aktív témák