Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz VR6-Fan #92170 üzenetére

    Pontosan így van, de attől nem lesz +10 ló. Ha kiveszik ehhez még a DPF-et, akkor már más a leányzó fekvése.

    A te esete:
    A nagyobb turbó nem nyel sokkal több levegőt az adott nyomáshoz adott fordulaton, csak kevesebbet forog és stabilabban tartja a nagyobb nyomást. Ezért kell hozzá igazítani a softot is. Ha egy gyári motorra rádobsz 1 számmal nagyobb turbót, alulról lustább lesz, a többi marad a régi, mert a soft nem engedi feljebb a töltő nyomást , minden eszközzel azon lesz, hogy kordában tartsa. Jobban kinyitja az EGR szelepet pl. vagy vissza vesz a naftából, hogy csökkentse a kipufogó gázok mennyiségét. Mondjuk ha felraksz egy nagyobb IC-t is, az már más tészta. Oda több levegő fér, amivel többet is szív a légtömegmérőn keresztül, persze ez nem tetszik neki, mert a kisebb IC-hez volt írva a soft. A gyári soft-al, ettől még lustább lesz. de ha hozzá igazítják a soft-ot, akkor kezdődhet a tánc.

    Azért szokták a nagyobb turbóval a nagyobb IC-t egyszerre felrakni, akkor a gyári soft-al is megmarad legalább olyan erősnek, mint volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák