- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #92170 üzenetére
Pontosan így van, de attől nem lesz +10 ló. Ha kiveszik ehhez még a DPF-et, akkor már más a leányzó fekvése.
A te esete:
A nagyobb turbó nem nyel sokkal több levegőt az adott nyomáshoz adott fordulaton, csak kevesebbet forog és stabilabban tartja a nagyobb nyomást. Ezért kell hozzá igazítani a softot is. Ha egy gyári motorra rádobsz 1 számmal nagyobb turbót, alulról lustább lesz, a többi marad a régi, mert a soft nem engedi feljebb a töltő nyomást , minden eszközzel azon lesz, hogy kordában tartsa. Jobban kinyitja az EGR szelepet pl. vagy vissza vesz a naftából, hogy csökkentse a kipufogó gázok mennyiségét. Mondjuk ha felraksz egy nagyobb IC-t is, az már más tészta. Oda több levegő fér, amivel többet is szív a légtömegmérőn keresztül, persze ez nem tetszik neki, mert a kisebb IC-hez volt írva a soft. A gyári soft-al, ettől még lustább lesz. de ha hozzá igazítják a soft-ot, akkor kezdődhet a tánc.Azért szokták a nagyobb turbóval a nagyobb IC-t egyszerre felrakni, akkor a gyári soft-al is megmarad legalább olyan erősnek, mint volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen