Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Speed® #8565 üzenetére

    Nyilvánvaló, hogy ha vettél egy kártyát két éve, akkor azt ma még simán használhatod. Ez általában így van GeForce és Radeon oldalon is. Ettől függetlenül viszont ezeknél vannak modernebb megoldások, melyek sokszor jelentősen többet nyújtanak. Ezért számít az ár, mert ha olcsó, akkor megfontolandó bármilyen termék, de ha mondjuk viszonylag drága, akkor érdemes az új termékek irányába menni, mert azok már alkalmazkodtak az aktuális igényekhez.
    Egyébként osztom, hogy egy két éves top terméket nem kell lecserélni. Én sem váltottam volna le a HD 5850-et, ha nem lenne a memóriája hibás. Ám mivel az lett, így váltanom kellett. Ebből a szempontból a HD 7850 jelentette az előrelépést, pedig volt választásom ezen kívül sok, de azok öregek voltak, és nem támogattak annyit, mint az új generáció. Amit megfontoltam volna az egy Kepler, de az még nincs itt abban az árkategóriában, ami engem érdekel. 100k-t nem fogok VGA-ért adni. Max. 80k, ami belefér.

    Most már az NVIDIA is átállt a sweet spotra. Ez a fenntartható termékstratégia a VGA-k piacán.

    (#8566) schwartz: Én nem tudom, hogy mi történt a múltban köztetek, és bárkivel. Csupán az írásra reagálok. Ha hülyeséget ír, akkor nyilván nem reagálok így.
    Próbáld ki a GTX 560 Ti 448-at. Arról volt szó a fent hsz-ekben. Persze ez egy limitált sorozat. Egyébként jelenleg senkit sem bíztatok a régi generáció vásárlására a drágább kategóriákban. Rengeteg előnye van az új generációnak, amik a régi termékskálát bedarálhatják. Ráadásul a DX11.1 felépítése nagyon logikus. Gyakorlatilag az implementáció pár sorból megoldható, és az előny elég nagy. A DX11 motorokat még módosítani sem kell. Pillanatok alatt kihasználhatók olyan képességek, amelyekért a fejlesztők évek óta kardoskodnak.
    Emellett még többet is ad a DX11.1, mert olyan funkciók is használhatók, amelyek nem részei a szabványos specifikációnak. Például a GCN és a Kepler esetében használható majd olyan kiterjesztés, ami nem limitálja 128-ra a textúrázó utasítások számát egy shader kódban. A GCN-hez lesz olyan kiterjesztés is, amivel a textúra streaming teljesen hardveres lehet. Ezt a Kepler nem tudja technológiailag, de talán ennek annyira nincs jelentősége, mert főleg a megatextúrázáshoz lehet előnyös. Persze több funkciót is be lehet majd építeni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák