- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #13222 üzenetére
Én az X-Max-hoz tudok hozzászólni. Hány centi magas vagy? Az X-Max nem az alacsony emberek motorja, magasan ülsz rajta. Sajnos a japánok itt is elkövették azt a hibát, hogy nem lehet előre nyújtott lábbal ülni rajta, de ettől eltekintve kényelmes gép, én napi 100-150 km-t megyek vele naponta hátfájás nélkül.
Mindenképp 2007-től nézegess, és injektorosat. Az első sorozatú karburátoros modelleknél volt valami vázprobléma, amit utólagosan, visszahívás keretében javítottak (ha visszavitték). De a 2007-től már az erősebb vázzal jöttek ki a motorok a gyárból. A következő modernizáció 2009-ben volt, ezt a karácsonyfa folyadékkristályos műszerfalról lehet megismerni, majd 2001-ben már egész máshogy nézett ki az egész motor. Bár a 2009-es motorok nem fognak beleférni az 500-as keretbe, de a 2007-2008 körüliek elvileg igen.
A blokk a jó öreg vizes Minarelli modernizált változata befecskendezéssel, 4 szeleppel. Ha rendes olaj volt benne, és azt 6 ezrenként cserélgették (meg a szűrőt is, bár arra 12 ezret mond a könyv, de érdemes olajcserekor azt is kidobni), agyonüthetetlen. Ha basztak rá, jó eséllyel hordósra kopott a henger (de ez minden nicasil-os hengerre igaz). Két levegőszűrő van benne, a motoré és a hajtásé, 12 ezer km-enként kell cserélni, hajtásszíj 18 ezer km a gyári előírás szerint. A többi 250-eshez mérten amúgy többet fogyaszt, 4-4,5 liter körül, cserébe jól megy. A futómű a robogókhoz mérten jó, lehet rendesen döntögetni, és fordulékony a motor a viszonylag nagy tengelytáv ellenére is. A fékről lehet olvasni hideget, meleget, 2009-ig Brembo fékkel szerelték, utána Nissin. Azt mondják, hogy a Brembo jobb.
Ha a két hátsó lámpa mozog, nem jelenti azt, hogy törve volt a gép, annyira vékony az idom hátsó lámpafelfogató füle, hogy szinte az összes X-Max-on le van törve. Az ülés teleszkópja megintcsak halott az összesben, viccesen drága a gyári (25 ezer azért a kis fos teleszkópért, ami aztán hamar meg fog dögleni), de van olcsóbb alternatív megoldás itthoni gyártótól.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz tikshow #13333 üzenetére
Tudomásom szerint az idomokat leszámítva, műszakilag nincs különbség.
És nem is feltétlen baj ha a régit választod, mert az újhoz egy-két idom (ha neadjisten kelleni fog - ha tényleg hóban akarod használni, akkor fog) elég elborult árban van, a régi formájúhoz csak simán szemtelenül drága
-
Burt1793
veterán
válasz tikshow #13697 üzenetére
Az ülés felhajtva nem ér hozzá a kormányhoz? Az SH-n nincs teleszkóp az üléshez, de a kormánynak kényelmesen neki lehet támasztani, onnan vissza se csukódik. Súlycsökkentés.
Mondjuk ahogy nézem a képet, úgy tűnik, mintha nem fordulna át az ülés súlypontja a rögzítési pontján, szóval a te esetedben a kormánynak nekitolva is visszadőlne.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #13695 üzenetére
Grat. A kipufogó hővédő miért fekete? Eredetileg ezüstnek kellene lennie. A Black Edition-nél fekete csak, de ez a gép nem ilyen kivitel.
Burt,
Nem ér el a kormányig az ülés. Nem vészes a cseréje, csak ki kell kapni a csomagtartót, 4 darab csavar tartja.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #13700 üzenetére
Ha plexit cserélsz, legyen nálad gumis plexianya. A túraplexi nehéz, és szétnyírja a két szélső rögzitési ponton az anyákat. Amíg nem bántod, ez nem is baj, de ha leszeded a plexit, több darabban fog kiesni.
Ma vettem észre, hogy az ülésen a támasznál kezd szétszakadni a varrás. Most a Yamaha kurva anyját, a beszállító kurva anyját, vagy 'ez ilyen (kézlegyintés)'?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #13863 üzenetére
Nekem a City Grip pl. jó volt. Contira mondják, hogy vízen "híresen szar" sajnos.
Még ma is a defekt miatt felrakott Heidenaut hajtom. Az sem rossz. Habár néha
már csinált nekem is meglepő dolgokat: szerintem kezd lekopni róla a mintázat.
Terveztem, hogy tavasszal visszarakatom előre a Power Pure SC-t, hátra meg új
City Gripet veszek, de nem volt hozzá kedvem. Kék Hold is be van táblázva, stb. -
tigipuf
senior tag
válasz tikshow #13863 üzenetére
A conti twist az már csak ilyen hányszor ki akart már seggelni alólam is nedves útfelületen,nagy gázzal való indulásnál.Száraz úton nem tapasztaltam,elég jól lehet manőverezni vele.A vízes út a halála,tökölészve merek vele belemenni olyan kanyarokba ahol száraz időben vígan húzatom a gépet.Ha meg kombinálva van a vizes útfelület útfelfestéssel,akkor tényleg para.
Másöszi a segítséget a vízcső ügyben mindenkinek,ma be is szereztem 1 lada fűtéscsövet kemény 590 ft-ért.Úgy látom nem lesz gond kb 2 millivel nagyobb a belsőátmérő,de gondolom 2 awab bilincsel orvosolható lesz a probléma.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #14072 üzenetére
A sport plexi azért jó, hogy ne nézzen ki hülyén a motor plexi nélkül. Vennék én, de az a kis szar huszonezres tétel, alig olcsóbb, mint a nagy túraplexi, nem normálisak.
Sima 5-ös csavar kell, ami a nagyobb probléma, hogy én még rendes gumiágyas anyát nem találtam. Gagyi a párszáz Ft-os kínai, és a 4 ezres Oxford is, a nehéz túraplexi szétveri, főleg a két szélső felfogatási pontnál.. Ha Te esetleg találsz valami strapabírót, szólj.
Diósd, Szabadság út 85, Poli-Car. Úgy ajánlották, a Mű-Hege a múltkor is nagyon húzta a száját, hogy plexit kell hegesztenie, nagyon el sem akarta vállalni, úgy kellett neki könyörögni, hogy a két fület csinálja meg (és most a másik két, eddig sértetlen fül tört le), inkább most máshová vittem.
Itt mondta az ember, hogy előbb-utóbb a Givi is elkezd majd repedni a kézvédő belsejénél, nagyjából a legszélső rögzítési pont felett. Ha szerencsénk van, akkor lefelé reped, és nem megy a látótérbe. A gyári füstszínű közepes plexi meg úgy ahogy van, fos, rideg anyagból van.
-
Grillo
senior tag
válasz tikshow #14265 üzenetére
Nekem a Metzeler FeelFree is jól viselkedett, egy élesebb kanyarban, lejtőre fordulva éreztem kis bizonytalanságot, de egyébként nem volt gond, mondjuk nem is nyeleztem.
Alul olcsó esőnadrág, bakancs mondjuk beázott, de hoztam még csere alsógatyát is, úgyhogy van száraz zokni, meg másik cipő is.
Az viszont meglepett, hogy a Shox Ventex, a béléssel ilyen jól bírta a vizet. A 25 km-ből jó 20 km-en esett, mégsem ázott át, a derekamnál lett kicsit nedves a nadrág. De van másik nadrág isMilyen jó a 3 doboz...
-
StoneBridge
senior tag
válasz tikshow #14271 üzenetére
Azt csak rendelés és szerelés után tudtam meg. Sajnos.
A Pure szett legalább akcijós volt, 32k szereléssel, centírozással.Szerk.: vissza is vonom, ha jól látom csak nagy dögökre van méret (120 első, 160-as hátsó), nem icipici cukormázas robogókra.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
tigipuf
senior tag
válasz tikshow #14795 üzenetére
Hát igen ízlések meg pofonok,, .
De ha most azt mondom,hogy engem már mennyit basz..tak,hogy milyen motor ez meg hú de f,,sza,különböző multik parkolójában ,azt ugye elhiszed?De ha nem az se érdekes..
szerintem volna igény erre a retro robesz vonalra kár is volt átszabni a kymcoéknál,siralmas lett a vonalzóval húzott idomok,stb.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- BestBuy topik
- Autószerelők, autószerelés
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Politika
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen