Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #13328 üzenetére

    Egyébként a szakportálon a kommentek hitelességével is lehet gond.:Y
    Pl. mi az már, amikor engem idéznek, mint volt Yamaha Majesty 400-as
    tulajt (!), aki azt írja a motorjáról, hogy: pedig én csak egy volt Maja tulaj
    véleményét, tapasztalatát idéztem (összekapcsolva a 250-esről írtakkal).

    Viszont érdekes volt olvasni, hogy egy "igazi tulaj" is megerősíti a dolgot,
    már ami a gyári setup lomhaságát illeti, de hozzáteszi: feltuningolható.:D
    Csak kapcsolódva a korábbi vitához, hogy van-e értelme a sportvariónak?
    (Nagyjából annyi értelme van, mint kisköbcis autót "üveghangon" vezetni:
    az adott gépből így lehet kihozni a maximumot. Még azt a 20 MHz-et is.)

    Szerk: ma Egéren toltam le 1-2 SMKP-t, akik a tényleg filigrán gépeikkel
    iszonyat nyögvenyelősen mentek be az álló autók közé. Mintha legalább
    egy Goldwingen ülnének. Az SH300 amúgy szemre valóban keskenyebb
    a Madisonnál: biztos jobban elfér, de ma egyszer kellett csak centiznem,
    "fennakadás" nem volt. Tkp. pont azért járok arra, mert szélesek a sávok,
    még ha kicsit hosszabb is, távban, időben nem szoktam veszíteni, sőt.:)

    [TROLL]
    Aki unja a robogózást, vegyen olaszt. Azon mindig van mit szerelni, LOL!
    Szerk: ha meg nincs, akkor tuningolja, úgy garantáltan lesz mit szerelnie.
    [/TROLL]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák