-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
karlkani
aktív tag
válasz gabor9991 #44277 üzenetére
Még szerencse. Az előbb csináltam megy anyumét, meg a sajátomat.
Legalább egy nyamvadt SMS-t, vagy e-mailt küldhetnének a sikeres egyeztetés után, hogy "nyoma" legyen nálam is...
Telenornál, múlt héten csináltam kollégámnak, rögtön kapott egy üzenetet, meg ki is tudtunk nyomtatni egy szövegfájlt a sikeres egyeztetés után.
-
karlkani
aktív tag
válasz Blamazs #53492 üzenetére
Szia!
Én két hónapja voltam Pécsett, az Árkádban levő Vodafone üzletben kártyacsere miatt. Mondtam az ügyintézőnek, hogy rövid időn belül telefont fogok cserélni, a jelenleg használt kártya méretprobléma miatt nem használható az új készülékben. A kártya lassan 15 éves, az érintkező felülete nagyobb a Nano SIM-nél, NEM szeretném darabolni (nem kérte a régi kártyát). Elkérte az irataimat, hozott egy kártyát, bevitte a rendszerbe, majd kaptam egy 1 Ft-os számlát. Annyit mondott még, hogy 24 órán belül a régi kártya használhatatlanná válik (~ fél órán belül meg is történt).
-
karlkani
aktív tag
Július elején volt az idei adategyeztetésem, amit webes felületen sikeresen elvégeztem (kaptam róla SMS-t is, meg írták, hogy jövőre küldenek értesítést a következő adategyeztetés előtt). Múlt héten bejelentkeztem a fiókomba, írta, hogy DECEMBER 31-ig adategyeztetés szükséges... rákattintottam, megcsináltam. Jött egy üzenet, az "xy" számú megrendelésemet sikeresen teljesítették, majd néhány perccel később egy másik, sikeres volt az adategyeztetés. December 1-én kora délután kaptam egy üzenetet, amiben az áll, hogy NE FELEJTSEM el december 31-ig elvégezni az adategyeztetést, különben "törölnek",vicc az egész...
-
karlkani
aktív tag
válasz azbest #78615 üzenetére
Kíváncsi vagyok, a TUTI100+ csomagban levőknek mikor küldenek SMS-t, hogy árat emelnek. Kezdték a TUTI-val, most a TUTI+, nem akarom elhinni, hogy TUTI100+ marad 19 Ft/perc. Akkor lenne nagy pofára esés, ha mindenki átmenne novemberig az egyetlen, jelenleg elérhető feltöltőkártyás tarifacsomagba, annak meg 30 Ft/perc fölé emelnék a díját...
-
karlkani
aktív tag
válasz rothfb #78685 üzenetére
Amíg a TUTI100+ csomagban levőknek nem küldenek értesítést a Vodafone általi egyoldalú szerződésmódosításról.
Igen, 290 Ft-ért aktiválható, 30 napig 10 Ft-os percdíjjal beszélhetsz hálózaton belül. Amennyiben rendelkezel Vodafone otthoni szolgáltatással, díjmentesen aktiválhatod!
-
karlkani
aktív tag
válasz Beni2360 #78776 üzenetére
Épp Pc-n néztem volna édesanyám fiókját (úgy emlékszem váltás után aktiválva volt a 100 MB adatkeret, és a hétfőnkénti ingyen duma is), de nem mutatja se kártyán lévő összeget, se az érvényesség idejét. TUTI+ fiókomba átlépve szintén...
Telefonról nézve, meg -550 Ft az egyenlegem, a 200 MB adatfalat maradékát se jeleníti meg.
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mi a VoLTE bekapcsolásának a menete? Ügyfélszolgálat (1270), vagy személyesen lehet csak megoldani (Motorola Edge 20 Lite)?
-
karlkani
aktív tag
válasz peugeotmate #79067 üzenetére
Szia!
Már Vodafone feltöltőkártyás ügyfél vagyok, szeretnék TUTI100+ tarifacsomagra váltani
Küldd az alábbi kódot SMS-ben a 1270-es számra belföldi hálózatból díjmentesen: TV TUTI100+
-
karlkani
aktív tag
válasz dredjudge84 #79247 üzenetére
TUTI+ csomagban most sem 19 Ft-ért telefonálsz, hanem 25 Ft-ért.
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Március elején, mobilkészülék-csere támogatási programban vásároltam telefont az eMAG-nál. Kaptam hozzá egy TUTI100 feltöltőkártyát ajándékba, amiről teljesen megfeledkeztem. 2024.01.12-ig aktiválható, a folyamatot elkezdtem. Meglévő fiókomba aktiválnám, cím információnál, a lakcímkártya száma mező ki van szürkítve, benne egy számmal, amit biztosan nem én adtam meg korábban. Beállításokban nem találom, valahol lehet ezt a fiókomban módosítani, vagy ne foglalkozzak vele, lépjek tovább?
-
karlkani
aktív tag
Közben volt egy kis dolgom, azért csak most írok. Továbbengedett, sikerült aktiválni.
#80909 csaszi75
Decemberben lejárt a személyazonosító igazolványom, azt még az aktiválás előtt frissítettem. A videóban látható az állandó lakcím felett a lakcímkártya száma is, nálam se számítógépen, se telefonon nem jelenik meg. Egyébként SIM aktiválásakor ugyanaz a szám volt a kiszürkített mezőben, mint a videóban... -
karlkani
aktív tag
válasz zaparkas #83194 üzenetére
Így van. Én kedd délelőtt voltam egy üzletben (épp arra volt dolgom). Egy idősebb hölgy intézte az ügyfeleket, kérdezte mit szeretnék. Mondom van két feltöltőkártyás SIM-em, be szeretném kapcsoltatni a VOLTE-t. Jött is a válasz, hogy "mi nem vagyunk szerviz", de azért foglaljak helyet...
Rövid várakozás után már hívtak is. Egy fiatal csajhoz kerültem. Néhány perc múlva már aktív volt, mindkét kártyán...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen