- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
morzsika
tag
Szia!
Ha kézi hálózatválasztást választod, a telcsid nem áll át másik hálóra, vagyis maradsz a hazai szolgáltatódnál.
Én rendszeresen utaztam a határ túloldalán, még simán él a hazai hálózat. Roaming nélkül hívtam az itthoniakat.
[ Szerkesztve ]
Ha arra a pillanatra vársz, amikor minden kész, akkor soha nem fogsz semmit elkezdeni.
-
MODERÁTOR
válasz Laybee #14528 üzenetére
Ezt úgy tudod megcsinálni, hogy veszel egy feltöltőkártyás csomagot (így meg lesz a modemed), ebből a kártyát kidobod jó messzire, valamint kötsz internet előfizetést, azonban sim only változatban (tehát hűség nélkül) és ezt a kártyát teszed be a modembe.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Hmura
tag
válasz Laybee #14859 üzenetére
Sziasztok! Olvastam, hogy a Vodafone tömöríti az adatokat mobilneten. Többi szolgáltató nem tömörít?
A hír igaz. Emiatt a tömörítés miatt pl. a Google cache-ből
visszahívott tárolt oldalak "tartalomkódolási hiba" üzentettel
jönnek be, pontosabban nem jönnek be.További gondot okoz a távoli elérésnél, hogy egy csomó
program nem fut rajta emiatt rendesen.A többi szolgáltató azért nem tömörít, mert az ő rendszerük
normálisan van megtervezve, nem egy alulméretezett gagyi
hálózatot próbálnak meg mint a leggyorsabb hálózatot eladni. -
mrlujoak
veterán
válasz Laybee #14873 üzenetére
standardnet.vodafone.net
DNS: (első sor elsődleges, második, másodlagos)
080.244.097.030
080.244.096.001Az átjáró beírásakor a kezdő 0-át sehova ne írd be!!!! azaz:
80.244.97.30
80.244.96.1Lépésről lépésre:
1. ne csatlakozzon a stick, úgy indítod el a Voda connect-et
2. Kapcsolatkezelés fül
3. a megjelenő ablakban a Nézet gombra katt
4. Aztán Új gomb
5. A megjelenő ablak első füle a név fül. Ide bármit megadhatsz, mondjuk helyes beállítások stb... (OK-t még ne nyomj!)
6. APN fülre katt, majd a bennlévő internet.vodafone.net-et átírod standardnet.vodafone.netre (még mindig nem katt az OK-ra!!)
7. IP/DNS fülre katt, majd a legelső kis négyzetbe pipa, ezután be tudod írni a DNS kódot!
mindkettőt, a kezdő 0-ák elhagyásával!!
Amikor ez megvan, akkor OK, és kész is vagy!
Amikor beállítod a Kapcsolatkezelésben az általad létrehozott profilt, az mindig azzal foga a későbbiekben csatlakozni!Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
MODERÁTOR
válasz Laybee #15090 üzenetére
Előfizetésed szüneteltetését legalább 1, legfeljebb 12 hónapos időtartamra kérheted, és ezért bruttó 2600 Ft egyszeri díjat kell fizetned.
Az előfizetésedet csak akkor szüneteltetheted, ha nincsen számlatartozásod. Amennyiben kötöttél hűségnyilatkozatot, a szüneteltetés előtt annak díjait is ki kell fizetned. Ezt megteheted személyesen márkaüzleteinkben, banki átutalással vagy postai készpénzátutalási megbízással.
legalább valaki használja a keresőt
ottoyes: arra írom, hogy végre valaki használja, ha nem is időben[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Agro
senior tag
válasz Laybee #17398 üzenetére
Feltételezem a magyarázat erre az, hogy éjszaka sokkal jobban le van terhelve a hálózat. De ÁSZF-ben vállalja a szolgáltató, hogy HSDPA/HSUPA lefedettségü területeken minimum 2100 kbps-t biztosít (csomagban foglalt kereten belül) tehát nem működik megfelelően. Érdemes panaszt rögzíteni 3-5 időpontot írj fel amikor azt tapasztalod, hogy nagyon lassú. Speedtesten mérd le és küld el a pontos időpontot és sebességet az ügyfélszolgálatnak (természetesen telefonszám is fog kelleni )
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Laybee #17398 üzenetére
A 3G cellák sajna így működnek, mivel az UMTS hálózat "lélegzik". Ez az jelenti, hogy minél nagyobb a leterheltsége a 3G hálózatnak, annál jobban összehúzódik, azaz csökkenti az adóteljesítményt. Ilyenkor a cellától távolabbi előfizetők leszakadnak róla, átmennek EDGE-be, ott pedig már nem érvényes rájuk a 3G területeken az esetek 80%-ára vállalt minimális sávszélesség. Természetesen nem árthat jelezni a szolgáltató felé a problémádat, de mivel a jelenség adott, sokat tenni ellene nem lehet. Megoldások: Közelebb kerülsz valahogy a cellához, esetleg valami jó kis antennával átvered és elhiteted vele, hogy közelebb vagy, vagy ha nagyon ütöd az ÜFSZ-ot, akkor esetleg állítanak az antennáik iránykarakterisztikáján, ebben az esetben a túlsó oldali előfizetők fognak úgy járni, ahogy te.
-
addikt
válasz Laybee #18134 üzenetére
Nem, már az is csak 2 Éves szerződéssel él.
Előfordul hűség nélküli ár de azt hiszem telefonoknál nincs.
Internetes eszközöknél van.A leg egyszerűbb SIM only szerződés és veszel független telefont, vagy veszel feltöltőkártyásan, de szerintem azok drágábbak mintha üzletben vennél függetlenül.
"Aki ad,az nyer"
-
snooze
veterán
válasz Laybee #21102 üzenetére
számlában nincs olyan,hogy kedvezmény,és ott levonja?
nekem ugy csinálta,de ugy állitotta be,hogy milyen jo szolgáltato,mert adott 45% kedvezményt,holott csak azt adta vissza,amit nem jogosan számlázott ki..jo marketing,aki nem tájékozott az ilyen dolgokba,hogy mennyi is az annyi ebben az évben..GO Gunners!!!
-
club1
veterán
válasz Laybee #24097 üzenetére
Ez érdekes, én úgy tudtam, hogy már rég nem elérhető ilyen internet-szolgáltatás a Vodafonenál. Régen volt ilyen, internet start volt a neve, és 10 kB forgalom 12 Ft körül volt vele (azaz 60 MB kb. 72000 Ft). Vagy lehet, hogy valami régi csomagod van, és még él mellé ez a szipolynet?
Ja a letiltást telefon oldalon vagy szolgáltatói oldalon tudod megtenni. A telefon oldalhoz kellen tudni, milyen készülékről van szó, a szolgáltatói oldalhoz meg felhívod az ügyfélszolgálatot. Én a fenti öszeg miatt mindenképp megtenném (ha tényleg nincs net opciód az előfizetésen).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)