Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz sifar #9584 üzenetére

    Köszönöm a válaszodat. Tehát a magyarázat legfőképpen az, hogy nem tudják használni a 10 millió számot csak 8-at.
    06700654321 - 0654321 (ez ugye egy hívószám)
    061555444 - 0615554 (ez ugye két - egy pesti, egy hálózaton belüli - hívószám)
    Szóval nem oldható meg a jelenlegi rendszerben, hogy a hívást kezelő rendszer a fenti számokat kezelje? Hát én ezt (informatikusként) változatlanul nem értem...
    Ha esetleg valaki tud nekem olyan számpárt írni, ami ugyanolyan hosszúságú, 0-val vagy 1-el kezdődik a rövid hívószáma, de nem egyértelmű, hogy hálón belül, vagy kívül akarunk hívni vele valakit, akkor megköszönöm ha a számpárat leírja, és máris meg lettem győzve, hogy 10 millió embert kell rávenni a tárolt hívószámaik átírására és nem az x szolgáltató híváskezelő rendszerét átprogramozni.

  • könnygázóra

    tag

    válasz sifar #9584 üzenetére

    Nem mondtam, hpgy 10 milliónál több lesz. Azt írtam, hogy így 10 millió kikérhető száma lesz minden szolgáltatónak.

    Azt elfogadom, hogy ha egyes szolgáltatókra bontjuk, akkor lehetséges,
    hogy nem lesz elég a jelenlegi 8 millió szám. De ilyenkor jön az "vordenk",
    ha már variálni kell, akkor miért nem egyszer és mindenkorra oldják meg
    a problémát? A mostani megoldás tipikusan olyan, mint a magyar rendszám
    volt annak idején: csináltak egy 3+3-as azonosítót, most meg kezd kiderülni,
    hogy ha normális ütemben bővülne az autópark, nm lenne elég a mennyiség
    a sok ki nem adható és foglalt mező miatt.....

    A külön mobilinternet körzetszám feleslegesen pénzkidobás a szolgáltatónak, amit te fizetnél meg. És felesleges is. A 10-10 millió szám így is elég lesz sokáig a szolgáltatóknak.
    Nézd meg a HIF honlapján az Azonosítógazdálkodás linket. Csak a T kérte ki majdnem teljesen a ma lehetséges számokat (8 millióig). A másik kettőnek a régi rendszerben is nagyobb a tartaléka.

    Szerintem meg pont az lenne a logikus, hogy a ténylegesen nem hangalapú kártyák
    kapjanak saját előhívószámot, mert az azért nem túl valószínű, hogy a T-nek
    8 milliónál több hangalapú ügyfele lenne a közeljövőben...

    Azt azért nem egészen értem, hogy a központban miért nem lehet megoldani
    a következő módszerrel a problémát:
    1. ha valaki eddig mobilról vezetékest hívott, akkor 06 XX AAA-BBB módon tette
    2. ha hálón belüli mobilt hívott, akkor 1234567-tel tette

    tehát a vezetékes elé oda kellett írnia a 06 XX előhívót. Ha ezután valaki csak
    1234567-et tárcsáz, akkor a központ tegye elé a 06 30-at (T-nél)

    Magyarán nem értem, hogy hogyan okozhatna problémát, ha valaki 7 jegyű
    számot üt be, az melyik vezetékest tudta volna összekeverni, ha ott
    2+6 vagy 1+7 jegyűek a számok.

    Hol tud keveredeni a dolog, ha nekem mondjuk a T-nél 015-5555 lenne a
    számom MOST, ez miért nem kiadható?

    [ Szerkesztve ]

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák