Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz MadMancs #64419 üzenetére

    Köszi! Egyikkel sem működik. Itt is az ügyfélszolgálatot ajánlották. Végre elértem őket, azt mondták reggel 5-ig semmit sem tudnak csinálni, mert rendszerleállás van. Új számnál 48 órán keresztül a 1270-nen nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. Élőszőr azt mondta, hogy bizony lehet 4G csak 15 nap múlva lesz, mondtam a fórumban állították, hogy egy hívással megoldható, akkor mondta csak, hogy 5 óra után be tudják kapcsolni a 4G-t. Azért van először 3G, mert az a hívásokhoz kell.
    Itt is vitamax.internet.vodafone.net-et írnak. Gondolom ez újraindításnál ha van már 4G magától "átíródik". Ha nem akkor viszont hasznos lenne az összefoglalóba is beírni.

    Hibabejelentést 30 nap alatt vizsgálják ki, :Y tehát mindenképpen a 1270-et kell hívni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák