-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg valakinek nincs-e rálátása, hogy még idén fognak-e változni a telefon árak a Telekomnál? Telefonok közül is a Note 8 ami érdekelne.
Az oldalon kint vannak már a karácsonyi akciók, de lehetséges olyan mint az elő Black Friday ?Köszi a választ.
Üdv. -
szokel16
csendes tag
Köszi a választ.
Bíztam abban, hogy mikor 4 éve vettem a Note 3-at akkor november végen, december elején volt mondjuk 200ezer, majd karácsonyhoz közelítve levittek hirtelen akcióba 150ezer környékére.
Bár azóta nem figyeltem a telefon árainak a mozgását ebben az időszakban. -
-
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Panasz bejelentési problémával írok.
Előre is bocsánat ha hosszú leszek.
Röviden a történet.
Vettem egy drága telefont feltöltőkártyára amit a helyszínen állítólag aktiváltak. Mint kiderült nem sikerült és online se tudok belépni. Utána hívtam egy számot ahol aktiválni kell. Sikerült is elméletileg, majd a végén valami teknikai probléma megse sikeres várjak kicsit. A vonal megszakatt, nem hívtak vissza, így én kezdtem el telefonálgatni. Kaptam válaszul, hogy az adataimat nem sikerült felvenni, de nincs baj ezzel, majd a nyáron hívnak adategyeztetés miatt (Szolgáltató eleve nem csinál ilyent). Majd sokadik ügyfeles, hogy ezt letelefonálom es veszek egy újat azzal majd csak nem lesz gond. Elmondtam neki sokszor, hogy a jotállás számla mind ezen a szamon van online. Meg se hallották. Majd mar innen is sokadik ügyfelest hívom újra, már a műszaki osztályon. Hát igen ezt elrontották, boltba mennyek be, csak ott tudják megcsinálni. Bemegyek hát persze, hogy nem tudják megcsinálni továbbítják a problémámat.Mondom jó rendben akkor szeretnék panaszt tenni. Hát csak a vásárlók könyvében tudok, mert a számom nem aktív, de tudjam, hogy az 30 nap míg kivizsgálják. Mondpm tudom akkor is panaszt teszek. Meg is írtam.
Utána hívnak, hogy már be tudok lépni megcsinálták. Valóban be tudok lépni de mondom lenne egy kis probléma még mindig. Nincsenek dokumentumok, nem látom a készülék jotállásat, számláját. Továbbítják és.majd szólnak ha jó.
Kaptam egy levelet amiben, hogy a panasz továbbítva lett a szolgáltatás aktív.
Letelt a 30 nap hívom őket, hogy lejárt mivan az ügyemmel. Hát rossz formátumba lett továbbítva, nem is a megfelelő kollégának. Felveszi a kapcsolatot aki leadta és majd hívnak.
Eltelt pár nap, nem hívtak így én telefonáltam, hogy panaszt tegyek. Mint kiderült lezárták a panaszomat azzal amit kaptam levelet, hogy sajnálják, továbbították.
Ilyenkor mennyek egy Telekom üzletbe? Ne partnerhez és rakjak újabb panaszt az egészről dokumentumokkal a kezemben ? A probléma egy része még mindig megvan, buktam 5 gigát decemberben ezmiatt meg én szaladgálok és hülyének nézik az embert mikor egy elég nagy összeget otthagytam náluk?
Köszönöm a válaszokat.
Üdv. -
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Domino kártyámat átváltottam online előfizetésre a tegnapi nap folyamán bolti átvétellel. Átvételnek a mai napot írta délutánra. Még mindig jóváhagyás alatt van.
Kérdés, hogy ez meddig szokott eltartani? Holnapi nap szerettem volna átvenni a boltban, mert arra lesz dolgom.
Inkább módosítsam házhoz szállításra, mert holnap nem fogom tudni átvenni?
Előre is köszöntem a választ. -
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Hátha otthon van valaki a telekom készülék biztosítással.
A kérdésem, hogyha a Samsung Galaxy S8+ hátlapja összetört és a Samsung 20 ezer forintért javítja, de nekem van biztosításom a Telekomnál, akkor a teljes önrészt kellene kifizetnem ami 29ezer forint vagy egy bizonyos százalékot?
Mert, ha a teljes önrészt kikellene fizetnem az drágább lenne, mint ha bevittem volna a Samsunghoz.A biztosító semmi hasznosat nem mondott ezzel kapcsolatban.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. -
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Érdeklődnék, hogy nem-e tudtok valami extra kedvezményről Telekomhoz mobil csomagra vagy akár flotta. Jelenleg magentás vagyok 2 mobil előfizetéssel otthoni tv, internet, telefon mellé, de azért nem akarok egy harmadik előfizetést belerakni, hogy 50% kedvezménnyel legyenek a csomagok.
Yettelnél van jelenleg olyan flotta, hogy korlátlan beszéd 50 giga net 5000Ft-ért, de felénk elég gyatra a lefedetsége.
Előre is köszönöm.
Üdv.:
Laci -
szokel16
csendes tag
Sziasztok
Hátha itt tud valaki segíteni mert szervíz és telekom se mond semmi építő jellegű infót.Kérdés, hogy van egy 7 éves Samsung note 8-am, ami összetört. Mivel már elég régi telefon, ilyenkor még tudják cserélni ugyan erre a modellre( alaplap minden sérült, nem javítható) vagy ilyenkor kapok azon az áron újat ami a telekom kínálatában? Mondjuk egy idei vagy tavalyi modellre? Vagy adnak egy 5 éves modellt helyette? Mert ha visszakapom ugyan azt a régi felujított modellt, akkor veszek inkább egy újat.
Köszi szépen a választ
-
szokel16
csendes tag
válasz AnonymusX #132359 üzenetére
Ez van benne éppen, hogy felújítottat vagy egy újat, de ha nem akkor abban az összegben masik telefon.
Szervíz akkor ad választ ha náluk a telefon. Ezért is kérdeztem hátha valakinek van tapasztalat, hogy ilyen régi telót nem tudnak már adni és egy új a jelenlegi kínálatból adnak a biztosított összegig vagy ráfizetek vagy van pl 4 telo ami közül választhatok és lehet h 3 éves modell.
Mert ha régi modellt kapok akkor inkább veszek egy újat nem költöm rá pluszba az önerőt és rajtam marad mert senkinek nem kell ilyen régi telo vagy nagyon minimálsi összegért lehet eladni.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen